Snotterig geluid tijdens het drinken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mikki77, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik krijg heel vaak te horen dat mijn zoontje (15 weken) zo snotterig klinkt.
    Je hoort het alleen als hij zijn flesje aan het drinken is, verder niet. Het is dan net of hij moeilijker kan ademen en je hoort het snot heen en weer gaan. Ik moet ook elke dag opgedroogd snot uit zijn neusje halen. Volgens mijn schoonmoeder is het niet normaal dat hij zo snotterig klinkt.
    Hij heeft het al vanaf zijn geboorte, dus ik denk niet dat hij verkouden is. Anders zou hij al 15 weken verkouden zijn... Hij heeft verder geen andere klachten die op verkoudheid kunnen wijzen, alleen hoest hij wel heel vaak.

Wie herkent dit, en is het inderdaad abnormaal?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn zoontje had en heeft het nog steeds. Ik heb er nooit wat achter gezocht omdat hij gewoon netjes zijn flessen dronk, goed groeit etc.

3. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Tess heeft het ook en ook vooral tijdens het drinken ze is bijna 8 kilo dus ik maak me er eigenlijk ook geen zorgen om.

4. EmyD

EmyD Niet meer actief

Die van ons doet dat ook, snoteren en een soort van knorren tijdens de fles. Ik heb er verder nooit iets achter gezocht, uberhaupt nooit over nagedacht. Als ze de flessen leeg krijgt dan zal het wel goed zijn..

5. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    En hier ook hetzelfde... ik maakte me er in het begin wel zorgen om (omdat ik zelf astma heb), maar de arts van het cb luistert iedere keer naar haar longetjes en die klinken prima! Ik denk zelf dat het gewoon van de "inspanning" is die het drinken kost...

Deel Deze Pagina