Mijn zoontje heeft een gevoelig huidje. Nu heb ik hem ingesmeerd met zonnebrandcreme van nivea (baby 50+), maar heeft hij allemaal kleine rode bultjes gekregen op zijn armpjes, buikje en rugje. Welke zonnebrandcreme gebruiken jullie?? En is er voor baby's ook een zonnebrandcreme voor de gevoelige huid?
Twee extreme eczeemkindjes. Wij gebruiken ambre solair 50+ voor kids. Dat lijkt goed te gaan. Goedkopere merken krijgen ze uitslag van.
Vrienden van mij gebruiken voor hun dochter met gevoelig huidje Biodermal, ook 50+. De bultjes kunnen ook warmtebultjes zijn hè? Dan heeft het niet perse te maken met de zonnebrandcreme.
Hier ook biodermal 50+ creme voor de gevoelige huid. En idd kunnen ook warmtebultjes zijn. Vison gebruiken ze hier op het kdv maar dan zit zoonlief helemaal onder de uitslag.
Ik gebruik de nieuwe zonnebrand van Lief! factor 50. Daar kan Lucas goed tegen, ondanks zijn erge eczeem!
Hier ook een heel gevoelig huidje. Maar ze reageert perfect op alles van het etos huismerk. Hier dus ook de zonnebrand van gebruikt en dat gaat erg goed!
Hier vichy voor de gevoelige huid 50+, nergens meer last van. Maar je hebt verschillende, als er hypoallergeen op staat is het vaak goed. Het kan ook zonneallergie zijn of warmte uitslag.
Hier vorig jaar La Roche Posay gebruikt. Dat koop je bij de apotheek. Is factor 50 en volgens de apotheek hier de meest hypoallergene zonnebrandcreme. Dit jaar gaat het gelukkig nog goed op Nivea!