Diarree?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ssgerundt, Feb 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

Jul 10, 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ons dochter heeft nu al 5 dagen diarree...
    We zijn gisteren ook bij de dokter geweest en die zegt dat ze missschien teveel water met babyzwemmen binnen krijgt en dat ze daar iets heeft opgevangen. Ze heeft nu zakjes meegekregen waar een soort zout in zit die ze met de diarree verliest.
    Maar is dat wel goed 5 dagen diarree? Ben wel inmiddels bang als het zo blijft aanhouden.
    Voor de rest is ze wel vroolijk en is ze aan het spelen, maar wat kan ik nog het beste gaan doen en nog tips wat ik haar te eten moet geven zodat de diarree misschien gaat stoppen?

2. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Veel laten drinken. Die ors zakjes geven. Verder zei onze arts dat ze alles mocht eten, alleen wilde ze dat niet. Merel is 6 dagen aan de diarree geweest en nu op de 7e dag is het over (denk ik) Zij speelde ook gewoon, alleen werd ze gisteren wat suffer waardoor we naar de huisartsen post zijn geweest die ons doorstuurde naar SEH.

Meerdere malen op een dag kleine beetjes drinken en wij moesten de ene dag de ors en melk half om half mengen. Dan een dag 3 kwart melk en 1 kwart ors. Op geen enkele andere manier kregen wij die zakjes bij haar binnen.Alleen door het door de melk te mengen (ook al staat op de zakjes dat het niet mag)

Het heerst ontzettend en je kan er niks tegen doen, alleen zorgen dat ze niet uitdrogen.......

Share This Page