Sprookjes wonderland

Discussion in 'De lounge' started by chantal26, Jul 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Hallo ik heb een vraagje.
    Ik augustus willen wij met ons dochtertje (dan bijna 1 jaar)
    Mijn zus en haar man en kindjes naar sprookjes wonderland gaan.
    Nu is mijn vraag is hier van het forum ooit iemand geweest? en zoja vonden jullie het de moeite waard om erheen te gaan.
    Ik heb wel van verschillende mensen gehoord dat het ontzettend leuk is.
    Maar ik wil natuurlijk ook bevestiging van jullie ;)
    De entree is niet zo duur, maar we moeten wel ver rijden.

En wat natuurlijk ook belangrijk is, heeft ons dochtertje daar wel wat aan?
    Als we langs het hertenkamp aflopen vindt ze het al helemaal geweldig die diertjes.

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ik woon er vlakbij en ben er een aantal jaartjes terug geweest, alleen niet met kids.
    Maar zelfs ik vond het leuk :D
    Dus ik zeg: doen!
    Daarnaast is Enkhuizen ook hartstikke leuk om bijv een terrasje te pakken, ijsje te eten, langs de haven te lopen enz...

3. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Wij wonen er ook niet zo heel ver vandaan. Het is erg leuk, ik vond het ook leuk en vooral hoe de kinderen genoten. Er is ook een speeltuin daar. Dus ik zou zeggen doen....

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Een echte aanrader! Voor kinderen vanaf 2 jaar is het helemaal genieten (vind ik). Wij hebben al standaart ieder jaar een abonnement hier op. Justin blijft t leuk vinden!

5. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    2,143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Jullie dochter is misschien nog wel wat jong, maar zal zeker haar ogen al uitkijken!
    Vanaf ongeveer 2 jaar is het helemaal fantastisch.

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Jaa, heel leuk! Gewoon doen! :)

7. Writer

Writer Niet meer actief

Doen , is super leuk , vond het vooral voor kleine kinderen , peuter het leukste , allemaal kleine huisjes van sprookjes , echt geweldig leuk , voor grote kinderen misshien beetje saai , ,maar voor de kleintjes echt super leuk
    we zijn geweest paar jaar terug , toen was dochter rond 4 jaar ze vond het super leuk en wou niet meer naar huis;) , maar mij zoontje van 2 zou ook geweldig vinden , dus we gaan weer heen

8. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    We zijn daar naar toe geweest met mijn familie toen Ilana 1 jaar werd. Al was ze nog te klein voor de meeste dingen, ze heeft zeker haar ogen uitgekeken en lekker meegedaan met haar 2 jaar oudere neefje.
    De paardjes op de rails vond ze fantastisch bij mij op schoot en de kinderboerderij vond ze ook maar wat prachtig (zeker omdat hier in Portugal geen kinderboerderijen zijn :()

9. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,814
    4,194
    113
    Wij zijn vorige maand geweest en mijn meisje vond het geweldig. Ze was toen 21 maanden. Denk dat jullie meisje er nog iets te klein voor is, zeker als ze nog niet loopt. Maar ach, voor het geld hoef je het niet te laten en als je met meerdere bent is dat toch erg gezellig!

10. DOEN!
    Wij wonen er ver vanaf maar heb vriendin in enkhuizen wonen. Dus wij er ook heen! Mijn zoontje (in oktober wordt hij 3) was in het begin bang van de kabouters.. de held haha! Maar dat was al gauw over! De speeltuin is ook erg leuk!

11. milse

milse Actief lid

Feb 28, 2009
    461
    0
    0
    ohhhhw dat is zoo leuk!! Echt doen hoor! Mijn oudste kon net staan toen wij er voor het eerst heen gingen, je hebt daar een kabouterbos met allemaal paddestoelen waar zich een tefreeltje in afspeelt daar komt dan ook muziek uit en hij stond bij elke paddestoel te dansen!!
    Mijn mannen vinden het nu ( 5 en 9 jaar) nog steeds heel leuk!!

12. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Sprookjeswonderland is leuk! Niet te groot maar wel groot genoeg en niet te duur. Aanrader voor de kleinere kindjes!

13. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wij wonen ook in de buurt en gaan er ook af en toe naar toe. Voor de kleintjes is het echt super leuk, en nog betaal baar ook!

14. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ook leuk voor een meisje van 1,5 (loopt al 6mnd)??? enkhuizen is nog te doen voor ons

15. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Ja ons dochtertje is misschien wat te klein.
    Ze heeft heel veel geduld in de kinderwagen, en ze vindt nu al veel dingen leuk.
    Als ze bv bij het hertenkamp een dier ziet gaat ze helemaal uit haar dak.
    Maar mijn zus en haar man hebben 2 dochtertjes eentje van 2 en eentje van 3 maanden.
    Maar die van 2 zal zeker wel genieten.
    En ik denk zo te lezen hier, de papa's en mama's ook ;) :D
    We wilde daar ook in de buurt overnachten, weet iemand een leuk huisje of zo waar je kan overnachten?

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Je hebt meerdere campings in de buurt, in Enkhuizen zelf (ik ken er alleen eentje waar je alleen met een caravan op kan) maar ook in de omliggende dorpjes.
    Een camping met bungalows (aan het IJsselmeer) is bijv deze.
    Andijk Vakanties
    (Het Grootslag en IJsselhof liggen naast elkaar)

Share This Page