Goede avond, iemand enig idee of deze ook gratis te downloaden is? Ik zoek me rot maar ben er niet zo in thuis... Weet iemand misschien nog andere leuke apps voor een kindje van 5? Ik heb een samsung galaxy 3..
Ik denk niet dat het geld het probleem is. Meer het probleem dat je moet betalen met een credit card. Die heeft/wil natuurlijk niet iedereen
Ik heb een click and buy account. Ze schrijven het dan gewoon van mijn bankrekening af. Ik heb overigens een I-pad/ I-phone, dus geen idee hoe dat met Samsung zit.
Klopt marnatman, die 1.59 is het probleem niet. Ik heb een galaxy 3 dus een itunescard gaat niet en creditcard heb en wil ik dus niet..
Oh ik wist niet eens dat die app op android werkte. Ik snap niks van click and buy op de ipad..heb er 7,- op staan, maar kan er niks mee
Een prepaid creditcard? Je koopt die bij de Primera voor 15 en staat dus 15 tegoed op Die 15 zet je op je telefoon, en kun je Apps van kopen Is het op, is het op. Is gewoon een prepaid kaartje zoals bijv prepaid beltegoed, niks geen banknummers, alleen de krascode op het prepaid kaartje invoeren