Hoi Allemaal Wij willen van de zomer gaan camperen. Ten minste mijn man wil heel graag met de tent. We hebben twee kindjes Meisje van drie en jongen van 18 maanden. Nou had ik gehoord van de sprookjes camping in Reeze Lijkt ons wel leuk Heeft iemand hier ervaring mee? Is het leuk voor kleine kinderen? Groetjes Astrid
Ja hoor, wij zijn super fan. Het is er heerlijk. Wij gaan eind augustus weer. Sam vind het geweldig hier kijkt ze nog dagelijks naar de dvd en in de auto zit de cd hihi. Wij huren daar een kant en klare tourcaravan. Er is bijna de hele dag door wat te doen voor de kids. En het is juist voor kleine kinderen leuk, als ze een jaar of 7 zijn is het wat minder denk ik. Ook omdat het zwembad maar 30cm diep is. Ik vind het alleen maar fijn dat het er niet diep is.
klinkt leuk Vooral omdat mijn dochter een waterratje is. We hadden vorig jaar op de camping een zwembad met ook een diep bad dat was heel erg uitkijken , want mevrouw was super snel. Dus dat ondiepe water lijkt me wel wat.
wij gaan begin augustus met kindje van dan 2half en baby van 7maanden. ben benieuwd ze zitten wel heel snel volgeboekt
dat klinkt leuk! wij zijn aan het kijken of het mogelijk is om dit jaar ook even op vakantie gaan, is dit en erg dure camping of valt het wel mee?
wat leuk, wij hebben de hele maand juni een kampeerplek geboekt. wij gaan dus met beide dochters, dan een van bijna 3 en de jongste van bijna 1,5 jaar. Ben reuze benieuwd, heb er nu al zin in Laat het mooie weer maar komen
Ik zelf vond de prijzen wel mee vallen. Maar wij hebben dan ook naseizoen. Sprookjescamping de Vechtstreek Vorig jaar waren we helmaal op het einde van het seizoen, was half sept. Toen vond ik het veel te rustig, we hadden een toilet gebouw voor ons alleen. En het zwembad hadden we ook bijna voor ons zelf hihi. Maar het is echt een aanrader. Elke morgen naar Tati's knutselclub.
He dat is leuk! Ben even aan het boeken om te zien wat de kosten zijn, maar klopt het dat er geen huisdieren mee mogen? Dat zou erg jammer zijn......
Hier toch ook maar brochure aangevraagd ook al mag de hond niet mee Even ouders lief aan kijken Heb gekeken voor sept en dan een week en kom op 366 uit voor de chalet en dat vind ik echt niet duur! En er was nog genoeg plek! Dus nu niet allemaal gaan boeken he
Wij zijn er vorig jaar geweest met twee kleine kindjes, in een stacaravan. Bij ons niet zo'n succes geweest, maar ik hoor verder wel heel veel enthousiaste verhalen. Onze kindjes waren denk ik net iets te klein, dochter van 2 die niet zo van druktes/menigtes houdt enzenz, en zoontje van 8 mnd die op het hoogtepunt van zn eczeem zat zeg maar...dus voor ons alleen maar eindeloze slapeloze nachten, en overdag vond ons meissie al dat geknutsel enzo en die shows een beetje te overweldigend... Zwembadje binnen is erg leuk maar ook erg klein, gingen we vaak rond etenstijd heen. Weer was niet zo goed toen wij er waren, dus dat speelt natuurlijk ook mee. Maar ik ben ervan overtuigd dat je er een hele leuke vakantie kunt hebben hoor! Ik vond het alleen wel heel duur..
Mijn zus is er nu 3x geweest en die vinden het echt helemaal geweldig. Ze huren daar altijd een chalet maar gaan wel naar het gedeelde sanitair omdat de kinderen het douchen daar zo leuk vinden enzovoort. Verder zijn er echt hele leuke voorstellingen en is alles gericht op kinderen. Mijn vriend en ik hielden het er 1 dag vol en wilden daarna wegrennen, maar ons zoontje zou het er zeker weten heel leuk hebben. Helaas voor hem houden papa en mama het er echt niet langer uit dan 1 nachtje
Ik vond trouwens voor zo'n camping de zwembaden echt heel leuk. Binnen en buiten echt enorm leuke speeldingen/glijbanen in het water, echt super. Alleen zodra kinderen ouder worden (zoals mijn 10 jarige nichtje) beginnen ze zich echt te vervelen. Ook is er geen diep water, dus even lekker baantjes zwemmen kan ook niet.
Ik zie m nu ook hier onder staan bij de advertenties van google anders even daar op klikken? www.sprookjescamping.nl
Mijn ouders zijn er in september een weekend met onze zoon geweest en ze vonden het alle drie geweldig. Het schijnt een mooie camping te zijn, met ruime plaatsen, speeltuintjes op de velden, goede faciliteiten. Dit jaar gaan ze weer een weekend in september en dan nemen ze zelfs beide kids mee.