ongelukje telefoon

Discussie in 'De lounge' gestart door Cygnet2, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wie helpt? Ik heb afgelopen dinsdag een ongelukje gehad... zelf heb ik niets maar mijn telefoon (Samsung Galaxy SII) is stuk.. althans het schermp is stuk.. gebarsten.

Iemand tips voor de reparatie?

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    misschien even naar zo een reperatie winkeltje brengen (waar ze alleen telefoons repareren dan niet naar zo een grote keten).
    Mijn man heeft daar laatst heel voordelig zijn telefoon laten repareren.

3. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Niet verzekerd dus?

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

nee, ik ga geen 8 -10 euro per maand betalen voor iets wat ik prima zelf kan betalen.

Hoezo?

5. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    bij de Phone House hebben ze een reparatiepunt van Samsung en Nokia.
    je zou daar eens naartoe kunnen gaan

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

dank je wel!

7. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Omdat je hem dan makkelijk kan laten ophalen en een vervangend telefoon krijgt en dan twee weken later je eigen telefoon weer terug krijgt met een splinternieuw scherm....
    Overigens kan ik het prima betalen hoor maar het is toch wel makkelijk zo'n verzekering!

8. hulkie

hulkie Actief lid

12 feb 2010
    218
    0
    0
    toeval bestaat niet, maar mijn man heeft woensdag precies het zellfde gehad met zijn Samsung Galaxy S.
    hij heeft een nieuwe touchscreen besteld bij My Trendy Fone, hadden hem gister binnen en hij heeft hem weer klaar.
    moet er wel bij zeggen dat het met bloed zweet en tranen ging hoor, het was bijna niet te doen. maar voor 100 euro had hij hem wel weer klaar, denk dat je dat niet redt bij een telefoonzaak, hij was als een kind zo blij dat het hem gelukt is. in elkaar zetten ging redelijk, maar het uit elkaar halen, dat was een drama, hij heeft via youtube filmpjes gezocht waar ze het lieten zien, maar het zit aan elkaar geplakt, het kraakt nogal bij ht losmaken etc.

succus met je foon

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hi Hulkie,

Dank je wel voor je bericht. Ik heb het ook gevonden op internet en bedenk me dat ik maar wat extra betaal voor de 'handling'.. hier moet ik of mijn man maar niet aan beginnen ;)

10. hulkie

hulkie Actief lid

12 feb 2010
    218
    0
    0
    denk dat dat heel verstandig is hoor, als mijn man had geweten dat het zo kl*ten ging, dan had ie hem ook weggebracht en laten repareren. en dat terwijl hij toch best handig is. nee het viel echt tegen, en mocht het verkeerd gaan, dan heb je helemaal niks meer

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    #11 Bloemmm, 24 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2012
    Mijn Iphone4 was ook gevallen en er zat een flinke barst in.
    Heb 'm in Zaandam (in de stad) laten maken!
    80 euro was het voor zover ik me kan herinneren.
    Je ziet er niets meer van.

Edit: Oh ja, ik kon gewoon een uurtje de stad, in die tijd hebben ze hem gemaakt en heb ik 'm opgehaald.

12. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @TS: In A'dam zit een bedrijfje die je telefoon binnen een half uur voor je repareert. Kost wel wat maar je kan gewoon wachten tot je je telefoon terug hebt. En met garantie. Ik heb mijn Iphone 4 enkele maanden geleden laten repareren voor 150 euro. Mocht je meer info willen dan hoor ik het wel ;)

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn man heeft laatst een nieuw scherm in zijn iphone laten zetten, 75 euro en dezelfde dag weer ophalen..

Gewoon bij een kleine telefoonzaak hier in het dorp..

14. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Je kan toch proberen het uit je huis tuin en keuken verzekering te halen?
    En idd gewoon laten repareren bij zo'n klein winkeltje...

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nadeel is: als je het laat maken bij een HTK winkeltje, vervalt je garantie vd telefoon zelf. Nadeel van via de verz en dan officieel laten maken is dat je je telefoon keilang kwijtbent en dat het 200+ kost (via verz)

Mijn telscherm is al 6 maanden kapot, laat ik maken bij een winkel voor 80 euro en heb ik hem binnen 2 uur terug. Alleen geen garantie meer daarna maar ach.

16. tulip

tulip Niet meer actief

hier in de stad zit ook zo'n zaak, een uurtje en dan is het gebeurt, zal in a'dam ook vast wel zitten.

Gelukkig heb je zelf niks, niets ernstigs was het hoop ik??

17. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik weet niet of je echt een ongeluk hebt gehad of met ongeluk bedoelde dat je hem hebt laten vallen. Maar als je bij een ongeval betrokken was kun je het ws bij je verzekering, of dat van de tegenpartij declareren.

Deel Deze Pagina