Wij gaan onze voortuin veranderen. Aangezien we totaal geen groene vingers hebben en we graag eens wat anders willen hebben we besloten dat we siergrind willen. Voor in de bakken komen nog wel fleurige plantjes die bij het seizoen bloeien Nu kunnen we niet kiezen wat voor kleur grind. En zijn dus op zoek naar adviezen. Op het grind komen wel 2 bloembakken/potten die antraciet van kleur zijn met waarschijnlijk een buxus bol erin. Daar tussen willen we ook al we het tegen komen iets van een beeld/ornament doen wat ook dan grijs van kleur zal zijn. Wat voor kleur siergrind zullen jullie doen? onze gedachten is nu dat lichte/gele grind maar zijn er nog niet helemaal uit Dus kom maar op met de adviezen hieronder foto van onze tuin nu met kleur stenen/pad Bekijk bijlage 334598
Ice blue gemengd met wit heb en we hier is erg mooi en blijft licht en mooi van kleur. Komt van de intratuin vandaan
Antraciet. Ik vind die gele en witte kleuren al heel snel vies en groen er uit zien. En zorg ervoor dat het dik genoeg erin ligt anders ben je nog de hele tijd onkruid aan het plukken.
Wij hebben ook 'gele' bestrating, en wij hebben als contrast antraciet siergrind. Wij zijn er heel blij mee!
Hebben ook in gedachten gehad antraciet grind. Alleen hebben ook 2 antraciet bakken die in het grind komen en het beeld/ornament word ook grijs. Steekt het dan nog wel af zal maar zeggen? En vies worden hoop ik dat mee zal vallen, word niet overheen gelopen en de zon staat er vrij lang op. Dus ''drogen'' zal het zeker doen
Hier Ice Blue, oogt lekker fris. Aangezien je tegels ook wat donkerder zijn, kan het al snel somber ogen. Wel mooi trouwens je paadje!
dank je wel. Tegels moeten nog een poetsbeurt krijgen (ook nog haha) want zijn behoorlijk vies nu. Tegels zijn normaal vrij licht van kleur, en zitten dan paar antraciet stenen tussen
Ik zou niet kiezen voor antraciet. Ik zie het hier in de straat. Iedereen kiest voor antraciet en het ziet er zo 'saai' en 'inspiratieloos' uit. Zelf hebben wij gekozen voor rode mijnsplit. Dat is rode met zwart gemengd grind. Het ziet er heel stoer uit en toch ook echt anders dan anders.
Klinkt erg mooi deze kleur maar past denk ik niet bij ieder huis. Ligt aan het huis. Maar dit vindt ik van antraciet trouwens ook