Sprookjeswonderland Enkhuizen

Discussie in 'De lounge' gestart door wendy1611, 15 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hoi,

    Heb de site bekeken en inderdaad ziet er erg leuk en gezellig uit, en niet te vergeten betaalbaar.
    Het is vanuit Tilburg alleen wel een eindje weg.
    Bijna 2 uurtjes rijden, maar heb hem bij de favorieten gezet dus wie weet voor de toekomst.

    Groetjes Wendy
     
  2. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ondertussen zijn wij al weer een keer of zes geweest, en het blijft gewoon prachtig ! Tijdens ons enalaatste bezoek hebben we een CD gekocht, en daar staan de liedjes op die de kabouters in het kabouterdorp allemaal zingen. Toen we twee weken geleden weer gingen, stond Amber al die liedjes mee te zingen en met haar kont te draaien en te dansen, helemaal geweldig !
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij hebben inmiddels n abonnement, en als t morgen redelijk weer is, gaan we ook weer heen.
     
  4. Roos

    Roos Bekend lid

    2 jan 2006
    783
    0
    0
    Ik ga hier binnenkort heen met Ivan. lijkt mij ook erg leuk.
     
  5. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Het was erg leuk!
     
  6. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja hè? Wij zijn van de week al 2x geweest.. makkelijk zo op de fiets te redden.
     
  7. kimm1988

    kimm1988 Fanatiek lid

    27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    goh wat leuk zeg:| alleen is het een beetje ver rijden voor ons :| jammer :(
     
  8. miepke

    miepke Actief lid

    6 jun 2008
    266
    0
    0
    iedereen vraagt hier vanaf hoe het leuk is hier. Maar ik ben ook wel benieuwd TOT welke leeftijd het nog leuk is. ik heb 2 stiefzoons van 8 en 12 maar die zijn dus niet zo van de sprookjes maar ik heb ook n dochter van 7 en n zoontje van 5 die sprookjes wel heel leuk vinden. Maar is er voor de oudere jongens ook wat te doen? Anders hoef ik niet te gaan.
     

Deel Deze Pagina