Ik heb best een korte cyclus gelukkig, maar wil toch graag de tarwekiemolie gaan proberen. Is dit verstandig of zou ik dan het risico lopen dat ik een langere cyclus ga krijgen? En ik slik ook al de multi natal van bonusan en visolie capsules, mag de tarwekiemolie er gewoon bij of is het te veel?
Ik zou het niet doen. Ik heb ook n regelmatige cyclus en die raakte juist van slag. Daarbij kreeg ik n abnormaal heftige menstruatie, terwijl ik normaal al zware klachten heb. Ik heb het gebruikt omdat het zo lang duurde (en nog) en in het ziekenhuis er geen duidelijke reden waarom uitkwam. Dan ga je dingen proberen. Zou eerder op gezonde voeding letten, groente en zo, minder koffie. Denk er goed over na, want baadt het niet schaadt t niet geldt niet altijd! Succes!
Voor mijn eerste zwangerschap slikte ik elke dag 1 'tablet' en mijn cyclus bleef 29 dagen. Nu deze cyclus weer begonnen, rond mijn eisprong, elke dag 1 'tablet'. Ben benieuwd hoe mijn cyclus weer zal zijn. Je kunt het gewoon proberen, maar zou dan beginnen vanaf je eisprong.
Meiden, echt; tarwekiemolie verlengt/verkort je cyclus NIET en het helpt ook NIET bij innesteling. Dit na veel onderzoek en gesprekken met 2 fertiliteitsexperts en 4 gyneacologen. Wat WEL werkt voor de innesteling is het genoeg binnenkrijgen van gezonde vetten (liefst in voeding, niet in capsules) want gezonde vetten zijn goed voor bloedvaten en slijmvlies en dus het BMS. Neem je genoeg gezonde vetten, is tarwekiemolie niet nodig; overbodig, voegt niets toe. Krijg je onvoldoende vetten binnen, is het handig als aanvulling.