Hoi meiden, ik zit er over te denken om mijn ervaringen op te schrijven in een digitaal dagboek. Maar dan wil ik wel echt het dagboek gevoel, dus geen Word of tekstverwerker. Weten jullie een fijne site (of software) waar ik een dagboek kan bijhouden? Op zich vind ik (anoniem) bloggen ook geen probleem, alleen vraag ik me af of mensen dat interessant vinden, haha. Ik ben wel een paar sites tegengekomen, zoals online-dagboek. Op zich spreekt deze me aan, ik krijg wel echt het dagboek gevoel door het 'geschreven' lettertype. Maar ik kan hier volgens mij geen datum veranderen. Ik wil ook nog wat oude ervaringen in het dagboek kwijt, maar dan hangt het de datum van vandaag eraan. Hebben jullie tips?
Ik lees even mee want ik zou dit ook graag willen. Mijn zoontje is nu bijna 7 maanden en heb wel spijt dat ik dit niet meteen heb gedaan.
Ikzelf schrijf graag in het programma Ommwriter. Het is zo extreem simpel en je ziet niets anders in beeld behalve dat wat je aan het typen bent, daardoor kan ik me goed 'afsluiten' van mijn omgeving. Je slaat dat wat je schrijft gewoon op als bestandje. Het heeft alleen niet het bladzijdes-effect van een dagboek, maar wilde je de tip toch meegeven
Ik heb een anoniem blog bij blogger.com waarbij ik ook nog eens het gehele blog heb afgeschermd voor lezers. Hier heb ik jarenlang mijn dagboek bijgehouden. Ik zat eerst bij web-log.nl maar na gedoe daar heb ik alles overgezet naar blogger. Echter blog ik nu allang niet dagelijks meer, maar jaarlijks ofzo Heb van 2006 t/m 2011 2 tot 8x op een dag geblogd...
Bedankt! Ik heb zelf inmiddels idailydiary gevonden. Ik moet nog even uittesten hoe fijn deze is, maar wat ik er van zag werkt het wel prettig. Ik heb stiekem even de pro versie gedownload, deze is nét weer iets beter.