bloedverlies na vrijen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Kevertje83, 11 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevertje83

Kevertje83 Actief lid

6 apr 2011
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben nogal een druktemaker en ik maak me nu ook ontzettend ongerust. Vijf weken geleden ben ik bevallen van ons tweede kindje en ik was toch al twee weken lang gestopt met vloeien. Nu hadden we gisteren voor het eerst weer gemeenschap en vandaag ook, maar nadien komt er dan toch weer wat bloed ondanks dat dat al twee weken gestopt was. Ik denk altijd meteen aan erge dingen als baarmoederhalskanker ofzo.

Is er iemand die ook dit bloedverlies na het vrijen heeft gehad, ondanks dat het vloeien na de bevalling al gestopt was?

2. Samurai

Samurai Bekend lid

1 dec 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Bloedverlies heb ik niet zo lang gehad, maar ik ken dames die het 6 of 8 wkn na de bevalling nog hadden.
    Wat ik herken, is het zorgen maken ;) (hier ben ik heel goed in) en als je ongerust blijft, zou ik zeker de gynaecoloog bellen. Ik denk dat het bloedverlies nu niet gek is, maar als je je zorgen maakt, gewoon bellen hoor

3. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hier een week of 6 gehad, toen weg en opeens weer terug. Werd steeds heviger en pas met 4,5 maand ben ik naar de gyn. gegaan en bleek een stuk placenta nog te zitten. Die hebben ze weggehaald.

4. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ik heb de eerste keren na het vrijen ook nog wel wat last gehad van bloedverlies, ook al was het vloeien al gestopt. Heb me er nooit druk om gemaakt, en na een paar weken bloedde ik helemaal niet meer na het vrijen.

5. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik vloeide met 3 weken ook nauwelijks meer maar het kwam wel weer terug en totaal toch wel 6/7 weken. komt omdat je dan weer meer doet en in beweging bent. Geen last met *** want dat duurde wel 10 maand ;) Ik zou even rustig aan doen daarmee, geef het de tijd.

Deel Deze Pagina