Hallo dames, Ik ben nogal een druktemaker en ik maak me nu ook ontzettend ongerust. Vijf weken geleden ben ik bevallen van ons tweede kindje en ik was toch al twee weken lang gestopt met vloeien. Nu hadden we gisteren voor het eerst weer gemeenschap en vandaag ook, maar nadien komt er dan toch weer wat bloed ondanks dat dat al twee weken gestopt was. Ik denk altijd meteen aan erge dingen als baarmoederhalskanker ofzo. Is er iemand die ook dit bloedverlies na het vrijen heeft gehad, ondanks dat het vloeien na de bevalling al gestopt was?
Bloedverlies heb ik niet zo lang gehad, maar ik ken dames die het 6 of 8 wkn na de bevalling nog hadden. Wat ik herken, is het zorgen maken (hier ben ik heel goed in) en als je ongerust blijft, zou ik zeker de gynaecoloog bellen. Ik denk dat het bloedverlies nu niet gek is, maar als je je zorgen maakt, gewoon bellen hoor
Hier een week of 6 gehad, toen weg en opeens weer terug. Werd steeds heviger en pas met 4,5 maand ben ik naar de gyn. gegaan en bleek een stuk placenta nog te zitten. Die hebben ze weggehaald.
Ik heb de eerste keren na het vrijen ook nog wel wat last gehad van bloedverlies, ook al was het vloeien al gestopt. Heb me er nooit druk om gemaakt, en na een paar weken bloedde ik helemaal niet meer na het vrijen.
Ik vloeide met 3 weken ook nauwelijks meer maar het kwam wel weer terug en totaal toch wel 6/7 weken. komt omdat je dan weer meer doet en in beweging bent. Geen last met *** want dat duurde wel 10 maand Ik zou even rustig aan doen daarmee, geef het de tijd.