Mijn zoontje is 13 maanden en is gisteren ingeent op zijn armpjes. de afgelopen paar keren heeft hij daar geen last van gehad, wel een beetje verhoging maar dit keer heeft hij ook verhoging en pijn aan zijn armpjes. Ik denk dat hij pijn heeft omdat hij bij het draaien aan de zijkanten gaat huilen. verder eet en drinkt hij wel gewoon normaal. Wat kan ik het beste doen? afwachten of meteen naar de HA? graag jullie advies.
Is wel normaal hoor. Een beetje een pijnlijke arm of been. Als ie verder gewoon eet, drinkt speelt etc zou ik daar niet mee naar de huisarts gaan. Is een soort spierpijn denk ik. Waarschijnlijk is het morgen pf overmorgen weer over. Je kunt de pijnlijke plek ook een beetje masseren met bijv babyolie.
Mijn zoontje is maandag geprikt ook in zn arm Ik denk gewoon een beetje beurs gevoel zoals jezelf ook meestal heb na het prikken. Me zoon heeft er ook vaak last van nu valt het wel mee. Hij begint wel hangerig te worden... Bij deze prik komen de bijwerkingen vaak later bv met vlekjes zoals me oudste dochter toen... Sterkte!
jah dat zal best wel kunnen. alleen hij is wel een beetje onrustig en heeft vannacht erg slecht geslapen door de pijn denk ik, want bij iedere beweging werd hij huilend wakker
Bedankt!! Ik heb hem net wel een zetpilletje gegeven voor de pijn en merk dat hij wat rustiger is geworden.
Is heel normaal hoor, bewegen helpt vaak het beste. En verder inderdaad paracetamol geven als hij pijn heeft.
Idd de armpjes bewegen en niet masseren! Dat laatste zorgt juist voor meer pijn bij injecties die in de spier gegeven zijn. Door bewegen verspreidt de vloeistof zich vanzelf in de spier.
Weet je wat heel goed helpt (en een wetje gek klinkt) uitgelekte yochert op een doek en er tegen aan houden voor een paar minuten. Is echt zo'n oma tip Verleden keer had onze dochter er ook erg last van en even yochert er tegen aan en het was haast weg!
Bedankt voor de tip, ga ik zekers doen. hij heeft nu wel ineens koorts en is erg onrustig, moet dus de hele tijd met hem heen en weer lopen :S
Nr2 heeft het ook. Zij krijgt steeds een rode harde schijf op de prikplek, komt echt door de vaccinatie. Na een dag of 2 is het wel weg
hij heeft nu wel koorts, hoelang zou ik met de koorts afwachten? want normaal heeft hij maar een dagje koorts en is dan ook niet hangerig ofzo maar nu wel.