pijnlijke armen na vaccinatie, is het normaal?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Love M, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love M

Love M Actief lid

11 feb 2013
    305
    11
    18
    Vrouw
    student
    Mijn zoontje is 13 maanden en is gisteren ingeent op zijn armpjes. de afgelopen paar keren heeft hij daar geen last van gehad, wel een beetje verhoging maar dit keer heeft hij ook verhoging en pijn aan zijn armpjes. Ik denk dat hij pijn heeft omdat hij bij het draaien aan de zijkanten gaat huilen.
    verder eet en drinkt hij wel gewoon normaal.
    Wat kan ik het beste doen? afwachten of meteen naar de HA?

graag jullie advies.

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Is wel normaal hoor. Een beetje een pijnlijke arm of been. Als ie verder gewoon eet, drinkt speelt etc zou ik daar niet mee naar de huisarts gaan.

Is een soort spierpijn denk ik. Waarschijnlijk is het morgen pf overmorgen weer over. Je kunt de pijnlijke plek ook een beetje masseren met bijv babyolie.

3. dekilene

dekilene Niet meer actief

Mijn zoontje is maandag geprikt ook in zn arm
    Ik denk gewoon een beetje beurs gevoel zoals jezelf ook meestal heb na het prikken.
    Me zoon heeft er ook vaak last van nu valt het wel mee.
    Hij begint wel hangerig te worden...
    Bij deze prik komen de bijwerkingen vaak later bv met vlekjes zoals me oudste dochter toen...

Sterkte!

4. Love M

Love M Actief lid

11 feb 2013
    305
    11
    18
    Vrouw
    student
    jah dat zal best wel kunnen. alleen hij is wel een beetje onrustig en heeft vannacht erg slecht geslapen door de pijn denk ik, want bij iedere beweging werd hij huilend wakker :(

5. Love M

Love M Actief lid

11 feb 2013
    305
    11
    18
    Vrouw
    student
    Bedankt!!
    Ik heb hem net wel een zetpilletje gegeven voor de pijn en merk dat hij wat rustiger is geworden.

6. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Is heel normaal hoor, bewegen helpt vaak het beste. En verder inderdaad paracetamol geven als hij pijn heeft.

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Idd de armpjes bewegen en niet masseren! Dat laatste zorgt juist voor meer pijn bij injecties die in de spier gegeven zijn. Door bewegen verspreidt de vloeistof zich vanzelf in de spier.

8. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Weet je wat heel goed helpt (en een wetje gek klinkt) uitgelekte yochert op een doek en er tegen aan houden voor een paar minuten. Is echt zo'n oma tip ;)

Verleden keer had onze dochter er ook erg last van en even yochert er tegen aan en het was haast weg!

9. Love M

Love M Actief lid

11 feb 2013
    305
    11
    18
    Vrouw
    student
    Bedankt voor de tip, ga ik zekers doen.
    hij heeft nu wel ineens koorts en is erg onrustig, moet dus de hele tijd met hem heen en weer lopen :S

10. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Nr2 heeft het ook.
    Zij krijgt steeds een rode harde schijf op de prikplek, komt echt door de vaccinatie.
    Na een dag of 2 is het wel weg

11. Love M

Love M Actief lid

11 feb 2013
    305
    11
    18
    Vrouw
    student
    hij heeft nu wel koorts, hoelang zou ik met de koorts afwachten? want normaal heeft hij maar een dagje koorts en is dan ook niet hangerig ofzo maar nu wel.

Deel Deze Pagina