Ik heb een probleem

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Suzzert, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    En dat is als volgt: Vanavond ging ik voor het eerst weer werken na drie maanden. DL zou bij papa zijn en schoonmoeder. Maar die zo overstuur geraakt dat ik er niet was en dat ze uit het flesje moest drinken dat ik naar huis ben gekomen. Ze heeft anderhalf uur alleen maar gehuild en niet zo'n klein beetje maar echt de boel bij elkaar geschreeuwd

Nu vermoeden we daarbij dat ze eenkennig aan het worden is. Ze huilt namelijk de laatste tijd steeds als we der aan iemand anders geven gaat ze huilen namelijk.

Heeft iemand tips of trucs? Want uiteindelijk moet ik ook gewoon weer gaan werken. We hebben steeds geoefend met het flesje en dat ging prima. Maar blijkbaar niet als ik er niet bij ben.

2. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik zou laten oefenen met de fles als jij boven bent o.i.d.
    Het komt meestal vanzelf wel. Al hebben wij het probleem nog steeds. DL wil vaak niet drinken bij mijn man, dan is het ook brullen. Als ik het overneem, drinkt ze wel? Bij ons gebeurt dit alleen niet altijd en op de opvang drinkt ze wel gewoon. Heb er nog weinig systeem in kunnen ontdekken.

3. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Bij ons is het tot nu toe dat de niet wil drinken bij de oms's als wij er dus niet zijn. Vanavond toen ik weg was, was mijn schoonmoeder hier en toen mijn vriend der aan haar had was het brullen. En daarna us ze blijven brullen. Het probleem is dus ook, mijn moeder is de oppas. En van de week deed ze het ook bij mijn moeder.

Dus ik zit een beetje met hoe gaan we dit oplossen als ze niet weg wil bij mij? Ik kwam ook thuis toen was ze net stil en was ze een beetje aan het drinken en ze zag me en begon weer te huilen en is de hele avond al aan het nasnikken :(

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bij Lisa hebben we dit probleem een paar dagen gehad op de kinderopvang. Ze heeft 3 dagen alleen maar gehuild, en toen was het goed. Enige verschil is dat ze daar sondevoeding kreeg op vaste tijden en ze hoefde dus niet te drinken (kon ze ook niet). Wij hebben het gewoon volgehouden en toen ging het wel goed. Is vaak toch een kwestie van doorzetten en het drinken haalt ze dan wel bij jou in.

5. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    tis voor je moedergevoel ongetwijfeld erg moeilijk om te weten dat je kleine zo huilt als je er niet bent. maar toch is het een kwestie van rustig doorzetten........ je kindje zal er toch aan moeten wennen!!

Deel Deze Pagina