Heey heey Ik was wel nieuwschierig hoe oud jullie kindje was toen hij of zij zelf los liepen. Dus echt lopen. L.iam is nu bijna 10.5 maand en loopt nu 10 a 11 stapjes los en duurt dus niet lang meer dat hij zelf loopt. Hoe lang duurde het toen bij jullie voordat hij of zij echt ging lopen? Liefsz 8)
N. Liep met 12 maanden echt helemaal los. Met 11 maanden deed ze ook heel veel pasjes los, soms ook wel 10 a 11. Toen kreeg ze de 2e vaccinatie voor de mexicaanse griep en ze werd er erg ziek van. Daarna leek het wel of ze het opnieuw moest leren, maar met 12 maanden en een week liep ze helemaal los!
Snel zeg met 10 maanden! Toen kon Jille net staan geloof ik. Jille is nu 15 maanden en een maand geleden begon hij met zijn eerste stapjes los te zetten. Van salontafel naar bank en weer terug. Nu kan hij ongeveer 2 meter stapjes los zetten.
16 maanden. Het heeft hier 6 weken geduurd van 5 stapjes los, naar écht los, ze was (en is) behoorlijk voorzichtig met alles. Dus het leek of ze eerder niet durfde. Vanaf 14 maanden liep ze dus heel goed aan de hand, maar los? Nee hoor . Ik vind het wel héérlijk nu ze los loopt. Zoveel minder tillen!
Mijn zoon was precies 13 maanden toen hij los ging lopen. Eerst heel voorzichtig maar na 4 dagen al grote stukken los lopen.
Met 11 maanden en een week liep ze tot 10 passen los en zo´n 5 dagen na haar eerste verjaardag ineens echt los, dus 12 maanden gestemd.
Onze dochter is morgen 14 maanden en loopt en staat nog niet los. Ze loopt alleen rond de tafel en bank.
Mijn zoon deed met 11 maanden z'n eerste losse stapjes en helemaal los lopen met 12 maanden en 3 weken.
Nana liep op haar eerste verjaardag los . Onze oudste liep met 11 maanden los, dus beide kids waren snel.
Milan liep 2 weken na zn eerste verjaardag en lars liep met 11 maanden en 1week. 2 vlotte jongetjes dus.
Met 17 maanden. Hier duurde het ook heel lang van zijn eerste stapjes los tot hij echt zelf los ging lopen, wel een week of 8. Hij leek echt niet te durven.
Met 15 maanden en 1 week op 2e kerstdag Net als zijn mama die ook op 2e kerstdag is gaan lopen (alleen dan jaren geleden )
met 11 maanden en een week. Hij liep al vanaf 9 maanden rond de tafel en de bank en alles. Met 10 maanden begon hij losse stapjes te doen en met 11 maanden en een week liep hij echt los
Nathan liep de week voor zijn verjaardag los. Daarvoor al een hele tijd aan tafel en een paar stapjes van tafel naar bank bijvoorbeeld.
fynn liep met 9 maanden kleine stuk jes en met 10 maanden kon hij van de enekant naar de andere kan van de kamer(8 meter) en nu loopt hij helemaal los(vandaag een jaar) zonder te vallen