Bij mijn vorige zwangerschap vond ik met 29 weken druppels melk in mijn bed. Nu ben ik bijna 33 weken en heb ik nog geen druppel gezien! Wil dat iets zeggen??
Nee, helemaal niets hoor. Nog nooit tijdens de zwangerschappen een druppel melk verloren, maar dochtertje wel 26 maanden prima kunnen voeden. Het zegt niets.
Hier ook geen druppel tijdens de zwangerschap, mijn borsten waren ook helemaal niet gegroeid ofzo. Tot na de bevalling: boem, melk en een cupmaat groter!
Dat stelt me wel een beetje gerust, bedankt. Het was misschien ook een beetje een knullige vraag . Ik ben er wat onzeker over omdat ik de vorige keer met heel veel pijn en moeite de 13 maanden gehaald heb terwijl ik heel graag minstens twee jaar gevoed had willen hebben.
Ja, kan ik me voorstellen! Maar hier bijna 2 jaar gevoed met eigenlijk altijd ruimschoots melk en zie nog niks, dus dat hoeft niks te zeggen. Hier vroeg D. er vanmiddag weer om toen ze een tepelhoedje vond. Heeft een half minuutje wat gedronken maar volgens mij kwam er niks. Wel grappig, ze weet nog wel hoe t moet maar hapt aan, drinkt wat, laat weer los, kijkt er nog eens naar, probeert het weer, en uiteindelijk vindt ze het wel weer mooi genoeg geweest.
Bij mijn eerste zwangerschap lekte ik al met 20 weken, tijdens mijn tweede zwangerschap heb ik daar veel minder last van gehad. Terwijl ik me nu toch een productie heb...
Nou daar hoop ik dan ook maar op! Ik heb écht geen zin om weer zo te moeten klungelen als de eerste keer. Wat vond ik dat vreselijk. Ik doe het wel weer, als het nodig is..
Ik heb ook nooit wat gelekt tijdens de zwangerschap. En bij de eerste duurde het best even voor het goed op gang kwam. Maar bij de tweede draaiden m'n borsten gelijk op volle toeren.... de productie kwam razendsnel op gang: op dag 3 heb ik een paar minuten gekolfd om van de stuwing af te komen, en had toen bijna 200 cc om in te vriezen.... Komt vast wel goed dus. Ik heb het bij de tweede toch als veel makkelijker ervaren dan bij de eerste; in elk geval de eerste tijd.
Hier een beetje andersom. Bij mijn dochtertje nooit een druppel eruit gekregen, ook niet na de bevalling. Nu daarentegen, als ik een beetje knijp, komt er wat vocht uit. Soms melkwit en soms een soort 'water' Misschien dat het nu na de bevalling wel goed op gang komt..??