erg zwaar

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door mwjalloh, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    hallo, ik geef borstvoeding en wil dit graag proberen vol te houden maar het valt me zo zwaar. ik ben namelijk weer begonnen met werken en mn meisje paskt ze fles niet. Ik werk gelukkig maar 2 dgn en mn moeder brengt haar iedere 3 uur naar mn werk zodat ik haar kan voeden. Liever wil ik dat ze de fles pakt want ik heb er heel veel stress van, ik kan niet zomaar weg op mn werk om bv te geven en ik heb het idee dat ze niet erg blij zijn met deze situatie. De borstvoeding opgeven is nooit echt een optie geweest voor me en ik heb al veel moeten doorstaan dat ik graag door wil zetten maar dit gaat zo niet. Tips?

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Heel herkenbaar hoor ! Ik denk dat veel moeders wel eens zo denken. Het is ook niet altijd roze geur en maneschijn. Even je hart luchten helpt vaak al. Kom anders gezellig meekletsen in het topic: borstvoeding en trots.

En wat voor tips zou je precies willen ? Dat je kindje wel de fles wil ?

3. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    ja of hoe kan ik het anders aanpakken zonder te moeten stoppen met bv

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Van borstvoedingsforum

5. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    thanx. Ik heb het idee dat ze wel wil maar niet weet hoe. Ze sabbelt een beetje op de speen en zuigt soms per ongeluk lijkt het wel. BV en uit fles is toch een een hele andere techniek maar ik ga verder proberen!

6. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik had dit ook met mijn meisje, ineens de fles niet willen. Ze pakte hem gewoon niet alleen als ze zich kwaad maakte. Dit heeft een maand geduurd. Sinds een week pakt ze de fles zonder problemen. Echt tips heb ik helaas niet voor je.

7. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    hier precies hetzelfde... elke keer letterlijk drama's om de fles... maar vandaag tommee tippie closer by nature en na heel veel spelen ermee drinkt hij!

8. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Ik weet niet welke fles je nu hebt maar andere fles(sen) proberen kan misschien werken. Misschien vindt je kindje het geen fijne speen om uit te drinken. Zo'n speen is natuurlijk heel anders dan live uit de borst. Bij ons dronk (drinkt) ze of uit een avent fles of uit een Tomme tippie maar absoluut niet uit andere (kolf) flesjes.

9. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    ik heb alle flessen al geprobeerd vlgs mij......... ik wil nu graag een breastflow fles uitproberen, iemand een idee in welke winkel ze die verkopen? Of verkopen ze die toevalling ook op de 9 maanden beurs?

10. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik weet niet of ze hem bij de negen maanden beurs hebben maar hier een link waar je hem kan kopen:

http://www.allattare.nl/webshop.wxp?menuid=3726&aktie=product&Product=ProductEntity:4035

Wij hadden ook flesweigeraar maar na ruim een maand dagelijks oefenen drinkt ze nu net zo goed uit de fles als uit de borst.

Wel heeft ze veel moeite met ontdooide mamamelk volgens mij vind ze dat gewoon vies ;) vandaar dat wij bijna altijd verse mamamelk geven (van de dag daarvoor)

Heel veel succes iniedergeval en top van je dat je zo een doorzetter bent!![/url]

Deel Deze Pagina