Minder drinken bij partner

Discussion in 'Flesvoeding' started by tamtam78, Jun 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Mijn dochtertje is 2 maand oud en meestal geef ik haar de fles, omdat ik thuis ben.
    's avonds en in het weekend 's nachts/'s ochtends eerste voeding geeft mijn man wel eens, maar bij hem drinkt ze haast nooit de fles leeg.
    Bij mij laat ze ook wel is wat staan, maar niet zoveel als bij hem.
    's avonds zit ik er wel is bij als hij de fles geeft en dan zie ik dat hij te ongeduldig is.
    Als ze begint te trappelen met de beentjes wil ze meestal een boer laten en dat doet hij ook, maar als ze daarna niet meer wil stopt hij, terwijl als je even wat langer probeert ze wel weer wil.
    Ik heb hem al een paar keer laten zien hoe ik dat doe, want als ik het overneem drinkt ze de fles 9 van de 10 keer wel leeg.
    Heeft iemand nog tips, want ik ben er natuurlijk niet altijd.
    Ze is al geen grote drinker, dus als ze nog meer laat staan komt ze helemaal niet aan de hoeveelheid die ze zou moeten.

2. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Geen tips, alleen wel herkenning.
    Mijn man heeft mijn zoontje ook anders vast en is idd ook niet zo geduldig als ik ben. Ergens heeft hij dan ook gelijk hoor, want soms doet Lucas wel een half uur over de fles.
    Meestal wil Lucas zelf de fles ook vasthouden, maar dan begint hij de speen in- en uit zijn mond te duwen, en dan schiet het dus niet op. Daarom leg ik altijd mijn arm over één handje heen zodat hij dat minder kan doen.
    Mijn man heeft altijd zijn armpje onder zijn eigen arm door (ziet er zielig uit maar Lucas heeft er geen last van).

Weet ook niet zo goed wat we er aan kunnen doen....

Share This Page