Avent hand/electriche kolf

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door mevrouwtje, 11 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrouwtje

mevrouwtje Bekend lid

11 feb 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    #1 mevrouwtje, 11 jun 2011
    Laatst bewerkt: 11 jun 2011
    Ik ben aan het uitzoeken hoe ik mijn baby straks af en toe met de fles kan voeden (kunstvoeding of afgekolfde borstvoeding)
    Indien ik ga kolven wil ik een niet al te duur systeem en zag de volgende 2 van avent;
    - Electrische kolf - De PrettyMum borstvoedingswinkel biedt alles voor borstvoeding met plezier; borstvoedingskleding, kolven, borstkolven, kolfaccessoires, voedingsbeha, borstvoedingsshirt, voedingskussens, zwangerschapslingerie, positiemode, meegroei+

- Avent | Voeding | Baby-Dump

Ik vroeg me alleen af wat het verschil is? Ze lijken erg op elkaar maar in prijs is er een groot verschil!

Kunnen jullie me helpen? En hebben jullie met deze systemen misschien ervaring?

Het lijkt me in ieder geval handig dat je bij deze systemen bewaarbekertjes kunt bestellen waar je de speen op kunt zetten zodat je baby daaruit kan drinken. Scheelt weer flesjes/overgieten.

2. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Ik heb even snel gekeken, volgens mij is die bij de babydump met een tas vol kolfspullen en is die andere alleen het kolfapparaat.

Ik vond die tas zelf erg handig om mee te nemen naar mijn werk, maar het is net wat je zelf handig vindt.

Het kolven zelf deed ik eigenlijk vooral met de handkolf, dan ging het sneller. Ik heb geen ervaringen met andere kolven, maar ik blijf toch wel benieuwd naar die van difrax.

Ik gebruikte ook de viabekertjes om het op te vangen en te bewaren, die gebruik ik nu ook nog voor groentenhapjes en fruithapjes.

3. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    He mevrouwtje!

Wat jij wil, heb ik hier (op zolder) liggen. bijna niet gebruikt omdat ik een andere kolf heb gekregen. Incl tasje en accesoires.
    Ja het is tweede hands, maar in zeer goede staat! Uiteraard is alles gewassen en uitgekookt, maar dan doe je het zelf nog een keer en weet je zeker dat het goed is;)
    Inderdaad is het zo dat je er flesjes op kunt zetten van avent en bekertjes om in te vriezen.
    Je mag alles voor €65 overnemen

Laat maar even weten of je het wat vindt!

4. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    ik heb alleen ervaring met de handkolf van avent. deze bevalt mij prima. Wel moet je er goed voor zorgen dat de bekertjes er goed opgezet worden. Ik heb al een paar keer gehad dat deze er scheef opdraaiden.
    succes ermee
    groetjes

5. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Heb even gekeken en naar mijn idee zit er bij de goedkoopste meer dan bij die van de babydump.

Die van de babydump is een verbeterd model.

Ik heb zelf de "oude" en die bevalt mij prima!

6. mevrouwtje

mevrouwtje Bekend lid

11 feb 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    Inmiddels heb ik de kolf bij prettymum besteld, ben benieuwd of het goed werkt en of het lukt om een flesje te geven!

Deel Deze Pagina