Wie heeft er ervaring met de behandeling van spruw met kokos. Inmiddels zijn we er al 3 maanden zoet mee en elke keer komt het terug en kunnen we weer een middel afstrepen dat niet meer werkt. Als laatste hadden we flucozan. Doet deze keer niets meer. Nu las ik over kokosolie. Wie heeft dit met succes geprobeerd?
Ik heb er wel succes verhalen in nabije kring over gehoord. Zelf ben ik er ook mee bezig omdat dl na een kuurtje nystatine nog steeds wat spruw heeft. Het word wel minder maar duurt wel even. Als het weg is moet je wel nog even blijven door gaan.
Mijn zoontje heeft ook spruw gehad... Hier hielp Pau d'arco thee... Te verkrijgen bij de natuurwinkel. Tweemaal daags een steriel watje gedrenkt in die thee door zijn mondje halen en het ging gauw over... Zag ook gauw dat het hielp! Tip gekregen van een collega van mij, daar hielp het ook vlug.
Probeer (pure) bosbessensap!! Werkt super goed. Gewoon af en toe een hapje geven met een lepel en binnen een paar dagen is het weg.
Dank voor jullie tips! Inmiddels weer bij de dokter geweest voor de spruw. Ditmaal ikzelf in m'n mond. Jeetje wat een ellende. Zware ab kuur gehad en merk nu al enorm verschil. Voor die kleine de daktuin gekregen, die hadden we nog niet gehad. En daarnaast ga ik met de thee aan de slag. De kokos doet niets ook bij mezelf niet.
Succes! Hoop dat jullie er gauw vanaf zijn... Het is niet de bedoeling dat hij veel van de thee binnenkrijgt trouwens. Niet laten drinken oid. En nog een aantal dagen doorgaan als je de spruw niet meer ziet.