Spruw en schorre stem

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door KakieLakie, 14 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Mijn kleine meid heeft spruw, zij was een aantal dagen moeilijk met eten en omdat ik het niet vertrouwde, toch maar naar de ha gegaan. Hij zag een klein plekje op de wangzak zitten en schreef nystatine voor, 4 keer per dag. Wij zijn vrijdag meteen begonnen en het viel ons die nacht al op dat ze ineens schor was. De schorheid is ook aan het toenemen. Ik maak me toch wel zorgen, maar ik weet niet of ik hiervoor de hap moet bellen op zondag. Heeft iemand hier ervaring mee met schorheid bij spruw of nystatine gebruik?

2. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Vannacht kwam ze ook om het uur, soms zelfs half uur om te drinken. Gebeurt dit vaker bij spruw, of zou het door keelpijn kunnen komen?

3. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je nystatine en schor op google opzoekt dan krijg je wel meer ervaringen te lezen. Kennelijk hoort dat wel bij elkaar dus. Als je het niet vertrouwt kun je altijd even met de HAP bellen voor advies. Succes!

4. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Ik kon zo gauw niks vinden erover, maar fijn om te horen dat het vaker voorkomt. Het klinkt zo zielig als je haar zo hoort huilen.

Deel Deze Pagina