tips voor speelgoed in de auto?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jill85, 21 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Mijn dochtertje is 11 maanden als we op vakantie gaan. We gaan naar Italie dus heel wat km's voor de boeg.
    Hebben jullie tips / ervaringen voor leuk speelgoed voor onderweg? Ben ook benieuwd naar dingen die je evt kunt bevestigen aan autostoeltje (vervolgstoel) of aan rugleuning ect. Alle tips welkom, ik wil verkomen dat ik heel de weg speelgoed aan het rapen ben.

Alvast bedankt!
    Gr Jill

2. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Volgens mij bestaan er ringen waar je speelgoed aanvast kan doen.

3. evelienharmsen

evelienharmsen Actief lid

15 jan 2013
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een portable dvd speler gekocht voor aan de hoofdsteunen voor mijn zoontje van 20 maanden en dochter van 10 maanden. Ik was eerst falikant tegen haha, maar merk nu dat als ze bumba of nijntje mogen kijken een half uur dat ze het fantastisch vinden en dat scheelt toch weer een hoop gejengel in de auto haha. Zijn we zo weer een uur verder ;)
    ze zijn trouwens in alle prijsklassen dus je hoeft er niet perse 1 te kopen van 200 euro.

4. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben deze ringen.
    Playgro Loopy Links | Speelgoed | Baby-Dump

Gedeelte hangt aan dat handvat aan het dak met telkens ander speelgoed eraan. Toen we de maxi cosi nog gebruikten hingen ze daar aan. Ook hebben we er nog een heel aantal van aan de kinderwagen hangen met telkens een ander speeltje eraan.

Deel Deze Pagina