voetje staat "scheef"!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mikkydj, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    Hallo,

Mijn dochter begint staan en stapjes zetten leuk te vinden.
    Het valt me echter op dat haar rechter voetje naar buiten staat.
    Nadat me dat opviel zag ik het ook terwijl dat ze zit. Nu ga ik maandag voor de zekerheid even langs de HA maar ondertussen vroeg ik me af of hier mama`s zijn met kindjes die dit ook hadden/hebben?

groetjes Mik

Bijgevoegde bestanden:

2. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Dat is inderdaad apart... Zou er sowieso even naar laten kijken.
    Misschien is die inderdaad een beetje scheef gegroeid.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Mijn jongste heeft juist een voetje naar binnen staan. Dat was al bij de geboorte. Waarschijnlijk heeft dat voetje wat klem gezeten. Wel eens laten kijken door oa het cb en de huisarts, maar die zeiden dat ze het moeilijk konden beoordelen voordat hij ging lopen.
    En nu hij meer begint te stappen wordt het steeds beter. zijn ene voetjes neigt soms iets naar binnen, maar niet meer zo erg als eerst, en ook lang niet zo vaak.
    Dus ik verwacht dat het hier wel vanzelf op gaat lossen.

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Mijn dochter deed dit ook. Inmiddels loopt ze een week of 2 ongeveer alles los en is er niets meer van te zien.

5. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Julia was een billenschuiver en gebruikte hiervoor 1 voet. Dat was best lang zichtbaar.....ze is nu ruim 3 jaar oud en ik zie het niet meer.

6. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Jeep hier precies hetzelfde. Ook het rechter voetje wat naar buiten staat. Ons is het 2 weken geleden opgevallen. Wij moeten over 1,5 week naar cb en ga het daar even aankaarten. Ons mannetje heeft ook zijn beenplooien niet gelijk. Weet niet of jouw kindje dat ook heeft.

7. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    Izzy is een een halve billenschuiver en gebruikt dan alleen haar linker been, hopelijk trekt het hier ook van zelf bij...misschien is dat beentje gewoon wat ondergestimuleerd. De huisarts assistent belde net terug om te vertellen dat het toch wel regelmatig voorkomt en ik het beter kon bespreken op het CB. Daar moeten we de 21ste toch weer heen.
    Komt ook vast allemaal goed maar wilde toch even het zekere voor het onzekere nemen ;)

groetjes Mik

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    mijn dochter loopt met haar linkervoetje wat naar binnen, gister was ik bij de ortopeed en hij zei dat heel veel kindjes dit hebben als ze nog maar net lopen.

Deel Deze Pagina