Ik heb even een vraagje.. Ik ben vanochtend op kraamvisite geweest met mijn kleine man. Toen hij een uurtje op was hen ik hem gelijk in zijn wagen gelegd en meneer sliep al snel in. Kwartier laten gingen we naar huis en meneer lag nog heerlijk te slapen. Toen ik eenmaal thuis was en de kinderwagen stond binnen sprongen die ogen gelijk open. Dan duurt het wel even voordat ik hem weer in slaap heb. Dit is me nu al een paar keer overkomen. Baal er wel van... want het lijkt wel of ik haast de deur niet uit kan omdat hij in zijn bed het beste slaapt. Iemand tips voor mij???
Ja hoor is hier ook zo. Zolang ik aan het wandelen ben en meneer slaapt blijft hij slapen. Zodra ik voor de deur sta, dus nog niet eens over de drempel ben is meneer wakker, ondanks dat ik doorga met wiebelen. Hier is het slapen in de wagen na 10 maanden alleen maar minder geworden. Zijn goede slaapjes doet hij in bed, in de wagen zijn alleen hazenslaapjes van max 45minuten, dit is altijd al zo geweest.
Hoeveel weken is de kleine? Ik denk dat het te maken heeft met het tempratuurverschil. Hij merkt dan snel het verschil van buitenlucht en binnenlucht zou dat het kunnen zijn??
Die kleine is nu 12 weken. Maar ik heb hem binnen in huis in de wandelwagen laten inslapen. Dat ging goed en met lopen ook nog steeds alleen toen weer eenmaal binnen was hij wakker... ben een half uur bezig geweest met hem weer in slaap te krijgen. Nu slaapt hij wel weer verder.
Oh dan zou ik het niet weten, de mijne viel in slaap in haar autostoeltje terwijl ik de trap afliep en werd wakker als ik ergens binnenliep. Ik dacht misschien is dat bij jou ook het geval maar ik denk dan toch dat het ergens anders aan ligt. Maar als hij nu al lekker kan slapen is ook wel fijn toch al ben je een uurtje bezig.
Hier is dat ook zo... Als ik buiten loop en vervolgens ergens naar binnen ga (een winkel bv) dan wordt ze gelijk wakker
Dat deed mijn jongste ook altijd. Bleek bij hem uiteindelijk door het temperatuurverschil te komen, ik denk dat hij het binnen gewoon ineens te warm kreeg en daar wakker van werd. Als het even kon (zolang het droog was), zette ik de wagen daarom in de achtertuin, dan sliep hij langer.
jaa heel herkenbaar. dit had mijn zoontje op die leeftijd ook. ging ik lekker wandelen.. dacht ik dat tie heerlijk vertrokken was, en zodra we binnen waren ( Ik heel zachtjes doen met de deuren) keken die grote kijkers me aan gaat wel weer over hoor, hier tenminste wel
Tjah hier ook Als Ik Van buiten naar binnen ging...Ik heb heel wat uurtjes gewandeld daardoor...heerlijk! Nu is ze ouder ennis het minder Als ze Eenmaal in slaap is gevallen kan Ik haar stilzetten (45 min)
Hazeslaapje van 45min? Dat haalt mijn 11 weken dochter nooit overdag Hazeslaapjes zijn hier 10 min. Met het warme weer kan ik nu ook eindelijk gaan winkelen met de wandelwagen ipv draagdoek
Haha ja eigenlijk is het niet echt een hazeslaapje, maar voor ons nu wel, omdat hij overdag 2x 1,5-2 uur slaapt. Valt hij in de wagen in slaap telt dat bij hem als een slaapje, krijg hem dan erna niet meer in bed, dus het voelt dan als een hazeslaapje, omdat hij vervolgens chagerijnig is
Ja hier is 3 kwartier indd ook een hazeslaapje. Onze zoon 8 maanden die doet ook 2x per dag 2-2,5 uur. He eerlijk
Yes hier ook! Of hij valt in de auto in slaap en zodra ik de handrem aantrek baf z'n blauwe kijkers open.
Ik dacht eigenlijk dat alle kindjes dat deden...weer een illusie armer nu er blijkbaar wel kindjes zijn die doorslapen... Hier deden de oudste en de jongste al hun ogen open zodra we de straat in reden of anders als we de tuin in reden. Blijkbaar is er iets aan het bochtenwerk of de de tegels dat hun in een soort pavlov-reactie duidelijk maakt dat we er zijn. Een héél enkele keer wordt de jongste niet wakker, dan laat ik hem buiten staan in de achtertuin en sluip zelf via de voordeur naar binnen zodat hij niet wakker wordt van het geluid van de deur. Maar als ik dan omgelopen ben en meteen kijk hoe hij erbij ligt is hij 9 van de 10 keer al wakker . Jammer hoor, want buiten slapen lijkt me zo heerlijk voor hem. Maar hij slaapt gewoon het beste in een stille, donkere kamer. In de wandelwagen is er gewoon teveel licht en geluid denk; zodra hij iets lichter gaat slapen wordt hij dan ook meteen wakker.
Bij elk rood licht stoppen doet ook automatisch een alarm afgaan blijkbaar... Ik heb bijna zin om door oranje te gaan rijden!