Ik zag dat je bij de hema voor niet al teveel geld voedingsshirts kunt kopen. Op het plaatje kan ik niet echt zien hoe ze in elkaar zitten. Heeft iemand zo'n shirt en hoe bevalt ie?
Hoi, ik heb een voedingsshirt met lange mouw, hij valt vrij ruim, je hebt een erg diepe inkijk, en veel ruimte voor een dikke buik (die dus weg is ) Ik vind de prijs leuk en draag hem ergens onder, met een sjaal. ik zou ze niet nog een keer kopen, shirtjes van de H&m zitten mij beter.
www.borstvoedingwinkel.nl Dan naar baby aan je borst en kan je kiezen uit -> - Borstvoedingskleding - Mouwloos - Borstvoedingskleding - Korte mouw - Borstvoedingskleding - Lange mouw - Borstvoedingskleding - Jurken - Borstvoedingskleding - Voor thuis en in bed (- Borstvoedingskleding - Lingerie) Misschien kan je daar iets vinden?
Ja, daar heb ik ook al gekeken. Maar ik vind die shirts echt heel erg duur en niet bijzonder leuk of zo.
Ik vraag me inderdaad hetzelfde af. Waar koop ik voor weinig geld een aantal borstvoedingsshirts. Het scheelt mij al als ik er een paar heb die ik onder vesten of zo aan kan doen. Want nu moet niet alleen mijn borst, maar ook minimaal mijn buik bloot doordat de shirts omhoog moeten als ik mijn borst wil ontbloten. Ik zal vrijdag maar eens bij de H&M gaan kijken dan.
Even een tipje dan maar ! Ik heb altijd onder mijn shirt/trui/blouse een spagetti hemdje aan, dat deed ik dan een stukje naar beneden, borst er dus boven uit, buik bedekt. Dan trui/shirt omhoog, decolete bedekt zegmaar, enkel borst die er tussen uit piept kindje aanleggen en niks meer te zien ! Zo kan je dus gewoon je eigen leuke kleding aan en hoef je niet op zoek naar bv truien/shirts die je leuk vind. Verder heb ik op bvwinkel nog nooit naar die kleding gekeken hoor, ook niet naar de prijs, weet enkel dat ze er het dus hebben, maar heb zelf geen enkel speciaal bv shirt of trui oid (wel beha's ). Ook bij de H&M schijnen ze het te hebben, misschien dan daar even kijken?
Ik heb nu toevallig het BV shirt van de Hema aan. Een nadeel is dat het decollete laag uitgesneden is waardoor je er alsnog een shirtje onder moet doen. En dit shirtje moet je weer omhoog schuiven als je wil gaan voeden en dat staat minder mooi. Het model is inderdaad wijd van onder maar dat zijn heel veel shirtjes op het moment dus valt het niet op dat het ook een positieshirt is. Ik vind hem ideaal als ik een dagje weg moet en weet dat ik in het openbaar moet gaan voeden. Maar ik weet dat die van de H&M een stuk praktischer zijn...
Ik heb er 1 van de H&M en het rare is ik trek alsnog het hele shirt omhoog. Vind die bvopening maar niets. Ik doe net als Bolbuikje een hemdje van de HEMA onder mijn kleding. Zo'n synthetisch/rekbaar hemdje die trek ik dan onder mijn borst en mijn trui/shirt omhoog. Dan zie je niets hoor.