Nachtvoeding en verkoudheid

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door lief25, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lief25

lief25 Lid

9 apr 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Mirjam en Saskia,
    Ik wil graag nog een keer een beroep doen op jullie expertise.
    Mijn dochtertje is nu 4,5 maand. Tot 3 maand sliep ze vaak door, bijv. van 22.00-6.00. Daarna begon ze snachts weer wakker te worden voor nachtvoedingen, vaak om 1.00, 4.00, 6.00, soms wat minder soms wat vaker. Dacht eerst aan regeldagen maar dat duurt nu wel erg lang (-; Nu is ze al die tijd ook verkouden, snotterig en hoesten ook tijdens de voeding, ze drinkt overigens wel prima hoor, ook groeit ze prima. Zouden die nachtelijke voedingen door de verkoudheid kunnen komen? Of is dit normaal. Ik begin zo onderhand wat moe te worden, nu ik ook weer aan het werk ben. Heb voor de verkoudheid het matrasje wat schuin, neusspray, luuf en een ui op de kamer, misschien nog andere tips?
    Alvast bedankt,
    groetjes Willemien

2. Saskia

Saskia Lactatiekundige

17 apr 2012
    818
    0
    0
    Hoi.

Het zal hoogst waarschijnlijk inderdaad door de verkoudheid komen. Ook dan gaan kindjes "regeldagen" creeën door vaker en korter te drinken. Dit doen ze om via jou extra anti-stoffen binnen te krijgen voor de verkoudheid.

Probeer er voor nu aan toe te geven.

Groetjes Saskia

Deel Deze Pagina