pijn in borst

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Mutzie, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hallo!

Ik ben na 6 maanden de bv aan het combineren met fv. Ik geef al enkele weken alleen nog maar bv met één borst (links). De reden hiervoor is dat mijn zoontje heel onrustig en weinig dronk aan mijn rechter borst. Hierdoor liep de productie razend snel terug en zeker sinds ik enkele voedingsmomenten vervang door fv.

Nu heb ik alleen de laatste dagen pijn in mijn rechterborst. Van de week zat er ook een harde schijf in, dus heb ik even gekolfd. Hier kwam niet meer dan een druppel of 3 uit, de schijf was wel weg. Nu heb ik geen grote schijven meer, maar wel een scherpe pijn als ik mijn borst aanraak.

Kan dit te maken hebben met het afbouwen en kan ik verwachten dat dit vanzelf over gaat? Borst is niet rood of ik heb geen koorts, dus het lijkt me geen ontsteking.

Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes Mutzie

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Hoi,
    Inmiddels zijn we bijna een week verder....(sorry). Hoe is het nu? Zolang je geen rode plekken krijgt, geen koorts ontwikkelt en de borsten er 'goed' uitzien, zou ik het afwachten. Kijk ook of de schijf weg blijft.
    Je lichaam moet het op zien te pakken.
    Had je eerder geen last daar? Of echt op het moment dat je rechts niet meer voedt? Als je rechts al was gestopt, mogelijk heb je dan er op gelegen ofzo?

Deel Deze Pagina