Dag allemaal, Wij vertrekken vrijdag voor een weekje naar Oostenrijk. Aan heel veel zaken heb ik denk ik al gedacht, maar ja, t is voor ons ook de eerste keer met onze dreumes van bijna twee jaar oud. Ik heb bijv een zonnebrilletje van Baby Banz aangeschaft en uiteraard hoge beschermingsfactor zonnebrand. Een skipakje en een skibroek en den nodige handschoenen, sjaal etc etc. Zie ik nog wat over t hoofd en of hebben jullie nog bruikbare tips? Ik hoor t graag Thanxxx!
Wij gaan ook zaterdag a.s. De dingen die jij schrijft in ieder geval. Snowboots misschien nog en een slee. Maar verder gewoon de dagelijkse dingen. Onze kleine was vorig jaar 8 maanden toen we gingen. Eigenlijk niets speciaals meegenomen. En wat speelgoed natuurlijk.
Mijn tip: een hotel/appartement met zwembad hihi. Verder vond ik t handig dat we een soort all terrain kinderwagen konden lenen bij t hotel. Berg op en berg af steeds maar moeten lopen kan nogal zwaar zijn voor zo'n kleintje.
Wij zijn afgelopen week geweest met onze dochter van anderhalf. Wij hadden idd snowboots gekocht. Ik was blij dat we onze buggy met luchtbanden bij ons hadden, want zo konden we er lekker op uit. Verder veel speelgoed (en meer dan twee boekjes, want ik werd er na drie dagen helemaal simpel van om steeds hetzelfde te moeten lezen). Voor onderweg pakjes drinken en per stuk verpakte koekjes en sandwiches, maar dat doe je voor jezelf eigenlijk ook wel.
Thanx allemaal! Snowboots heb ik idd. Dat van die all terrain kinderwagen klinkt goed. Wij hebben een quinny buzz, en de voorwiel is geen luchtband hmpf... Miss kunnen we er ergens 1 huren... Hoe laat zijn jullie gaan rijden? Ons voornemen is om zaterdagmorgen rond 4 uur te vertrekken. In de hoop dat hij nog even slaapt... Groetjes!
Wij zijn vorige week een week op wintersport geweest, maar ons zoontje is nog maar 4 maanden. Als je nog ruimte over hebt in de auto: een sleetje? Ik had ook skipakje e.d. meegenomen, maar niet gebruikt: het was de hele week bijna 15 graden en durfde niet met hem naar boven omdat hij erg verkouden was (druk op de oortjes). Wij hebben gewoon overdag gereden, maar ons zoontje slaapt nog veel overdag dus dat was prima te doen. Veel plezier!
Weet niet waar jullie naartoe gaan maar in de dorpen ligt niet veel sneeuw. Wij hadden vorig jaar ook geen wagen met luchtbanden. Gewoon een normalen kinderwagen. Geen probleem. Wij vertrekken ook om 5 uur. Dan hoop ik dat hij nog 3 uurtjes slaapt. Dan ontbijten, daar weer een uurtje of 3 rijden. Dan weer iets eten en dan gaat hij als het goed is slapen. Hoop d=3 uurtjes...die moeten we dan nog rijden.
Wij gaan naar Konigsleiten. En idd, het schema zoals jullie het omschrijven is ook ons plan. Ben benieuwd! Op de iPad Nijntjefilm en Bob de Boiwer film gedownload. Hebben een steun gekocht, zodat hij z'n eigen bioscoopje heeft achterin de auto. Werkt prima. Hele fijne vakantie!
Jaloers vorig jaar ook naar konigsleiten geweest met ons meisje. Was heerlijk. Grote zak mini krentenbolletjes, filmpjes, vaak genoeg stoppen. Overigens kwam er niets terecht van wat wij hadden bedacht mbt slapen in de auto Zou inderdaad een sleetje mee nemen en verder gewoon kijken wat de dag brengt