lll-strapless beha zwart Ik heb de link ook al onder mijn eigen gestartte topic gezet; maar dat leest misschien niet iedereen. Mij lijkt het ideaal, er zitten ook doorzichtige bandjes bij. Ik heb 'em besteld en zal hier posten of hij bevalt.
super hoor en niet te duur!! Nu heb ik pas geleden een strapless bij de hema gekocht een gewone wel, draag nu alleen gewone bh nog maar hoor...mijn meisje is bijna 10 maanden
Ik heb eerst ook gewoon geprobeerd, maar dat is niet echt handig met voeden. De bh knelt dan echt mijn borsten af en het is zo'n gefriemel om hem naar beneden te krijgen. Zeker als ik in het openbaar zit te voeden. Lijkt me wel handig als ik weer gewone bh's kan dragen!
Dat ziet er goed uit, bedankt voor de link! Ik denk dat ik 'm ook ga bestellen, samen met de 'nacht' beha zonder sluiting, daar heb ik er al een van (ander merk) en dat is echt super, knelt niet en de sluiting begint 's nachts niet te irriteren want ik kan niet slapen zonder beha helaas.
Ik heb 'em en dacht ook dé oplossing gevonden te hebben. Helaas vind ik het geen comfortabele bh, ziet het er niet mooi uit (platgedrukte, vormeloze boezem) en voedt het niet handig. Eén keer aangehad en voorlopig komt hij niet meer uit de kast... Ik heb geen zware boezem, dus ik ga regelmatig op pad met een topje met geïntegreerde bh (heb er van H&M en Glamourmom). En recent kocht ik drie mooie bh's waarvan de bandjes zichtbaar mogen blijven, en die laag zitten (was ik specifiek naar op zoek want vaak zie je niet alleen een unsexy bandje maar ook nog eens het begin van de cup aan de bandjes) en de borst een mooie vorm geven (HotMilk en Mammae). Hier dus eerst enthousiasme, maar het viel me tegen... Gelukkig kostte hij niet veel. Hoe bevalt hij anderen?