Mitchell gefrustreerd:omrollen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daphne, 29 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik kan Mitchell eigenlijk niet meer in de box leggen. Als ik hem weg leg, gaat hij meteen op zijn buik liggen. Dit vindt hij een paar minuten goed, maar dan wil hij terug rollen. En nu komt t: dat kan hij dus niet. Ik help hem dan en help hem terug rollen. Zodra hij even op zijn rug ligt, rolt hij weer naar zijn buik. Op een gegeven moment wordt hij zo gefrustreerd, dat het enige dat helpt is hem uit zijn box te halen. Ook al help ik hem iedere keer terug op zijn rug, meneer zal en moet het zelf kunnen en dat lukt dus niet.

Aan de ene kant wil ik hem laten liggen, want hij moet/wil het oefenen. Aan de andere kant gaat hij echt helemaal over de emmer, dus wil ik hem eruit halen. Nu doe ik het zo: Ik laat m doen, help hem af en toe naar zijn rug en als hij echt helemaal over de emmer is, neem ik hem eruit en troost hem. Dan houd ik hem lekker op schoot.

Hebben jullie dit probleem ook gehad en wat deden jullie?

2. bive

bive Actief lid

26 apr 2007
    177
    0
    0
    Ha ha.....Ben benieuwd naar de tips. Hier hetzelfde probleem. Rollen op de buik al een paar weken prima, maar terugrollen ho maar!

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja hier was dat probleem helaas ook.
    Heel veel geduld en telkens terugrollen was het enige dat hielp. Na een tijdje kreeg ze het zelf onder de knie!

4. ozlem

ozlem Actief lid

26 dec 2006
    121
    0
    0
    apothekersassistente
    :) :) :)

Hier nog een hoor .Het is leuk om te zien maar wel vervelend omdat je elke keer terug moet lopen om haar om te draaien. Vooral als ze na 2 min weer op haar buik ligt.Nog even geduld dan maar. :)

5. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Hier ook nog 1 hoor. Als ze dan niet meer lekker op haar buik ligt gaat ze "vliegen", armen wijd en benen spartelen. Toch soms wel erg vermoeiend, niet alleen voor mij, maar ook zeker voor haar.

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hahaha , hier kan meneer dat nog niet. moet het elke dag oefenen van fysio, maar hij rolt soms wel van buikligging naar rug.
    sterkte ermee! :)

Deel Deze Pagina