Je mooiste momentjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by fidel2010, Jun 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Na aanleiding van je grrrrr momentjes, wat zijn je smeltmomentjes van vandaag

Hier vandaag voor het eerst in het tuinbadje geweest,spetter spetter een groot feest, en voor het eerst de trap opgeklommen, volop knuffels gekregen.na badje braaf liggen met aankleden, flesje leeg en in een keer slapen. Helemaal zo'n gelukzalig gevoel nu!!! Daar doe je het voor!!!

2. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

Jun 29, 2012
    1,061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Jaaaaaaaa...
    ik moest zo lachen vanmiddag toen ik haar uit bed haalde, was ze wel blij mij te zien, maar duidelijk in verwarring omdat haar knuffelbeesten mee moesten. Er lagen er echter 3 waarvan 1 grote die ze niet allemaal in 1 hand konden en ze kon niet kiezen welke ze mee wilde nemen... zo schattig!

En inderdaad het waterballet vanmiddag, helemaal blij met een laagje water en oh wat heeft ze geschaterd om haar grote zus die handstand overslag in het badje deed... spetter de spetter helemaal nat!

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,935
    3,946
    113
    Ze kon vanavond niet slapen (denk vam de warmte) maar ze was wel heel moe dus heel zielig huilen in haar bedje. Even opgetild, gaat ze lekker tegen mij aanhangen, hoofdje op mijn schouder, duimpje in haar mond en slapen ;) leg ik haar terug, weer huilen en koprollend door haar bedje op zoek naar een goede slaaphouding, lukte niet, dus weer even bij mij, binnen twee tellen zelfde houding, lekker op mijn schouder... Dan ben je toch echt even nodig als mama.. Gewacht tot ze heel rustig ademde en toen terug gelegd en gelukkig bleef ze slapen!

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Sochtends als hij wakker word begint hij in bedje te spelen, dit vind ik heerlijk om te horen en ik kan het zien op de babyfoon, als hij begint te jengelen ga ik hem halen en dat lieve lachje dan *smelt* dan neem ik hem mee naar beneden met hem lekker tegen me aan, beneden leg ik hem in de box en doe de rolluiken omhoog en dan ga ik weer naar hem, hij lacht dan zo lief naar mij en die armpjes en beentjes gaan alle kanten op *smelt*

Als ik hem vastneem dan duwd hij vaak zijn gezichtje en handjes even tegen me aan, ik denk dat dat zijn knuffelmaniertje is

Als iemand anders hem heeft of even gek met hem doet dan zoekt hij mij altijd op soms vind ik dat hij heel fier kijkt en soms lijkt het alsof hij een soort goedkeuring aan me vraagt, na het oogcontact doet hij dan lekker door met wat hij bezig was met die andere persoon

Dit waren wel de dingen die elke dag voorkomen

Vandaag het babybadje buiten gezet, ik vond het heel speciaal maar dylan niet
    Hij vond het heerlijk zoals altijd maar specialer denk ik niet:)

5. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

Jun 5, 2011
    1,180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Het moment dat ik de kamer in kom en ze in haar slaapzak staat te springen in bed omdat mama of papa komt :) Ben gelijk helemaal wakker en vrolijk.

6. Ismene

Ismene Actief lid

Apr 17, 2013
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren zag hij dat de kat naast hem lag, zei 'aai' en voegde de daad bij het woord. Schattig... zijn 4e woordje! Helaas deed hij daarna weer 'grijp/ruk' in de vacht en was het smeltmomentje voorbij :D

7. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

Jun 29, 2012
    1,061
    1
    0
    Twente
    Haha hier gaat dan net zo...

8. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

Jun 29, 2012
    1,061
    1
    0
    Twente
    Wat ik ook een heerlijk moment vind is dat als ik naar bed ga altijd even bij beide kinderen ga kijken. Ik vind dat zo mooi om ze te zien slapen. Ik fluister dan I love you en krijg van de oudste altijd heel slaperig I love you terug. De volgende ochtend weet ze nergens meer van...

9. Nescio

Nescio Niet meer actief

-Als ze na haar slaapje in bed staat te springen en te hupsen en als ik de deur opendoe, ze zo breed lacht en kraait
    -Als ze zo lekker eet, gisteren van een bordje gemengd fruit. Je krijgt er spontaan zelf honger van ;)
    -Ze boekjes uitzoekt, heel zeker 'mama' zegt, en ze naar me toe komt met het boekje in haar hand: voorlezen!
    -Als ze zelf op haar rug ligt met een boekje en brabbelt, en dan even stopt als ze de pagina omslaat, *smelt*
    -Als ik het slaapliedje zing en ze haar knuffeldoekje naar me uitsteekt met gestrekte arm, en als ik het dan vastpak, begint ze te schaterlachen

10. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

Dec 7, 2009
    1,915
    1,667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Die liefdevolle blik van haar naar mij toe iedere keer als ze achterover in mijn armen in haar badje ligt.

Haar brede glimlach als ik haar uit het bedje haal iedere keer.

Haar schaterlach als we stoeien of spelen.

Haar kopstoot en daarna absolute stilte als ik haar troost wanneer ze huilt.

Slapend haar tongetje tussen haar lippen en tutten als ze heel diep in slaap is.

Haar steeds fellere reacties als iets niet goed lukt. Ze begint nu echt moeite te doen om vooruit te komen wanneer ze wil 'kruipen"

Haar steeds breder wordende lach als ze een beetje verdrietig is en ik een liedje voor haar zing. Ik hoef maar alleen 'Klap eens in de handjes' te zingen en ze lacht alweer.

11. Mellbee

Mellbee Actief lid

Aug 28, 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoonlief heeft sinds kort ontdekt dat ie ook in bed kan omrollen. Ene moment handiger dan het andere, maar vanmorgen moest ik toch wel erg om hem lachen en vond ik hem überschattig.. (Altijd by the way als ik hem uit bed haal en hij zo superschattig naar me lacht). Anyway, vanmorgen had ik hem al vroeg horen babbelen en toen ik hem niet veel later uit bed ging halen lag ie helemaal ondersteboven in bed en een lol dat ie had. Zooooooo lief! Ik heb er een foto van gemaakt.. :)

image.jpg

12. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

Jan 16, 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zat net op de bank te huilen, omdat een vriendin van me zwanger is van nummer 3 (haar nummer 2 en mijn eerste waren we ook samen zwanger en vlak na elkaar uitgerekend)! Maar nu heeft ze HG! Echt zoooooo erg! Voelt zich zo kut!

Komt zoonlief aan lopen, aait me, knuffelt me en geeft allemaal kusjes! Zooooooo lief, maakt t gelijk een beetje beter!

13. channe

channe Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    1,147
    70
    48
    NULL
    Mijn mooiste momentjes zijn:
    Als ik ons dochtertje in de ochtend uit bedje haal dan ik dan de meest grote glimlach krijg...

haar schaterlachjes.. ow dan smelt ik helemaal en kan ik wel janken van geluk!

als ik haar verschoon dan pakt ze altijd mijn arm even vast en doe ze aaien..

als ze lekker druk aan het spelen is met haar jungle gym!

als ze venijnig wordt omdat ze iets niet voor elkaar krijgt!

Wat een lekkere kindjes hebben we toch he <3

14. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

Dec 7, 2009
    1,915
    1,667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    JAAAAAAAAH!:D

Haha, heb jij ook zo'n lekkere driftkikker als ze iets niet voor elkaar krijgt? Hier gaat het dan ook nog gepaard met kreunen en felle kreetjes als het haar te lang duurt.:D

15. channe

channe Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    1,147
    70
    48
    NULL
    Ow ja echt wel! Kreunen, schreeuwen (op z'n babies) en schoppen als een gek! Kleine driftkikkertjes van ons....en soms als ze dan echt "boos" wordt dan krijgt ze een rooie kop van hier tot tokyo.
    Zo grappig als je haar dan zo onschuldig ziet liggen in haar roze lief! ( ja ook dat nog) shirtje en een rokje....
    Noemen ze dat niet wolfjes in schaapskleertjes;)?

16. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Soms zitten ml en ik samen te kijken hoe ze slaapt. Ze ziet er dan te lief uit. Of als ze huilt en ik pak haar op en dan een hele diepe zucht van haar hoor, zo van: oke het is weer goed. En dan die grote glimlachen van haar. Ze slaapt nu nog, dus ik kijk er nu al uit naar dat momentje. Soms zou je haar dan wel wakker willen porren. Doe maar lachen naar mama...hahaha

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Wacht maar dames nu zijn de driftkikkers nog lief en schattig... Hier vink er niks schattigs meer aan haha

18. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

Jun 29, 2012
    1,061
    1
    0
    Twente
    vandaag weer zo'n mooi momentje. Mijn oudste heeft het jokken uitgevonden, maar ik zeg dan tegen haar dat ik in haar ogen kan zien of ze eerlijk is. ALs ze nu gejokt heeft doet ze alles om mijn ogen te ontwijken en verbaasd dat ze dan is dat ik het weer goed heb... Duurt niet lang meer denk ik voordat ze dat doorheeft, maar voor nu kan ik er stiekem wel van genieten. Vooral dat ze niet snapt dat ik dat 'echt' in haar ogen kan zien.

Mijn jongste probeert de kunstjes van de oudste na te doen.
    Handstand betekent voor haar. Staan en voorover zakken op de handen en daarna heel trots klappen dat het is gelukt... zo'n smeltmomentje

Share This Page