hier is de spruw nog steeds niet helemaal weg... 3e potje nystatine (of zo iets) vanmorgen aangebroken. ik had afgelopen woensdag de huisarts gebeld, of er niet iets anders is, en dat mijn dochter nog steeds spruw heeft. zegt de assistent dat er echt niks anders is, en als ze het volgende week nog steeds heeft, ik langs moet komen om er naar te laten kijken.. en dan?? zegt de ha, ja nog steeds spruw ja, en dan mag ik weer gaan?? woensdag bel ik weer, en dan ga ik vragen om dactarine vind nu wel lang zat
Hier hetzelfde. We hebben meer dan 4 weken dat nystatine geprobeerd. Volgens de huisarts is er idd niets anders (dat mag). Via de lactatiekundige Gentiaan Violet gehaald. Middeltje uit de oude doos. Hierdoor is het wel minder geworden, maar nog niet helemaal weg. Ik laat het even zo. Het schijnt dat spruw met de tijd zelf onder controle komt en zo lang onze dochter er niet al te veel last van heeft... Volgende week nog een keer de gentiaan violet herhalen. Mogelijk gaat het dan wel helemaal weg...