spruw

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sonya one love, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonya one love

    sonya one love Niet meer actief

    thanks voor de tips..hier gaat het al beter is al bijna geheel verdwenen!
     
  2. HammyQ

    HammyQ Actief lid

    8 jun 2007
    115
    0
    0
    Onze kleine meid heeft ook last van Spruw en krijgt nu ook Daktarin. Ik vind het heel erg lastig om dat af te meten met dat lepeltje wat erbij zit.

    De huisarts zei ook al smeren op de pink en dan geven, maar bij de apotheek hadden ze al zoiets van je kunt het ook op de fopspeen smeren en dat ging de eerste keer goed.

    Over hoeveel keer verdelen jullie zo'n half lepeltje? Ik weet dat het zeker niet in 1x mag, we hebben het nu in 3x gedaan. Gewoon de fopspeen door het lepeltje smeren :D
     
  3. Marijntje

    Marijntje Bekend lid

    9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Ik deed het niet met het lepeltje..het leek veel te veel. Gewoon 4 keer (per keer) een druppel op mijn vinger en dan rond haar mondje en op haar tong. Je kan het ook gewoon een beetje voorin het mondje doen en dan sabbelt ze het zelf wel op.

    marijn
     
  4. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    zo heb ik het ook gedaan
    ( dat raade ze mij ook an bij de apotheek)
    dus gewoon wat op je vinger doen en dat geven.

    het is hardnekkig die spruw bij wesley komt het elke keer weer terug....grrrrrrrrr
     
  5. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Hoe zie je eigenlijk dat die spruw weg is? Ik gebruik voor Elena al een week of 2 Daktarin maar nog steeds heeft ze een witte waas op haar tongetje? Heb het gevoel dat het dus niet echt helpt. Al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik het wel eens vergeet te geven (ipv 4x geef ik dan 3x of 2x per dag), maar toch, zou toch wel iets geholpen moeten hebben lijkt me..

    IK deed het eerst ook op de fopspeen maar de arts zei dat ik het echt in haar mond moest smeren met mijn vinger. Nu doe ik in 3 etappes insmeren, in haar wangzakken en haar tandvlees en dan laat ik haar even op mijn vinger zuigen zodat ik het ook op haar tongetje kan smeren.

    Heb het niet geproefd, maar volgens mij is het wel lekker, Elena zit heerlijk te smakken als ik het in har mondje smeer ;)
     

Deel Deze Pagina