zo moe!

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door stephanie86, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    onze dochter is nu net 7 maanden en krijgt volledig borstvoeding (en zins week of 6 vast voeding)

ze kwam altijd 2 of 3 x snachts om te drinken (slaapt met haar bedje naast ons bed) vond dit totaal niet erg, ze dronk meestal 5 minuten en sliep weer verder in dr eigen bedje.

alleen zins week of 4 echt drama, overdag is ze standaard na 3 kwartier slapen wakker. als ik haar dan aanleg valt ze weer in slaap en slaapt ze nog een keer 3 kwartier. savonds gaat ze rond half 10 dr bed in (wil echt niet eerder) slaapt dan tot 12 uur gewoon in dr eigen bedje. daarna begint de drama. wil dan alleen maar bij me slapen en slaapt onwijs onrustig. wil ook elke 3 kwartier drinken, ene keer drinkt ze paar slokken en andere keer drinkt ze meer.

laten huilen werkt averechts. slaapt ze daarna nog slechter.

dit breekt me echt op.

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Hoi,

Wat moeilijk he, als je kindje het zo zwaar heeft en jou zo nodig.
    Is er iets wat je in de late middag of avond geeft wat je voorheen niet deed? Misschien reageert ze op iets wat ze eet of drinkt?
    Heb je minder voedingen sinds je met vaste voeding bent begonnen? Ben je aan de pil gestart?
    Probeer te achterhalen wat er anders is sinds die tijd. En probeer bij het slapen een veilig ritueel te creëren, als ze dat van overdag herkent kan het hopelijk rust bieden in de nacht?
    Succes

Deel Deze Pagina