hoi hoi, ik zoek een boek waarin beschreven staat hoe ik in spss mancova's (multivariate covariantie analyse) kan maken. Heb dit namelijk nog nooit gedaan en ik zal er binnenkort toch aan moeten geloven. heeft iemand een titel voor me? ik ben bang dat de basishandboeken spss niet zover gaan. ik heb trouwens spss 15.0 maar een boek over een oudere versie mag ook. groetjes Marieke
Ik heb ergens een boek liggen, maar die kan ik niet weg doen. ( ik werk er erg veel mee. ) Wat moet je precies weten? mancova's alleen?
Ik kan de mijne helaas ook niet wegdoen, maar ben al jaren erg gebaat bij "Discovering Statistics Using SPSS" van Andy Field. Kost ongeveer 50 euro bij bol.com. Discovering Statistics Using SPSS op bol.com Overigens weet ik niet van welke versie dat boek uitgaat, maar meestal zijn nieuwere versies van SPSS qua knoppen niet heel anders dan de vorige versies.
ja ik hoef alleen te weten hoe je mancova's maakt, de rest heb ik tijdens wel geleerd tijdens mijn opleiding. ik zal eens kijken naar dat boek LoeZ, dank je wel!
Ik vond het een klote vak en heb hem mijn kliko in gegooid haha sorry zag het woord SPSS staan en kreeg gelijk jeuk. grappig is wel dat we het er toevallig vandaag over gehad hebben op werk. ja je hebt hier echt niks aan haha sorry
haha geeft niet ik vond het ook verschrikkelijk tot ik het doorhad.. neemt niet weg dat ik best opzie tegen het analyse gedeelte van mijn scriptie...