spugen buitenshuis wat doen jullie dan ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door peekaboo, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    net even een smakelijke discutie met manlief :D
    als jullie spugen buitenshuis bv. op straat, werk, bij vrienden,.....
    wat doen jullie dan ?
    ik heb altijd een tandenborstel, tandpasta en een klein busje listerine mee .
    als ik dan heb moeten spugen en heb de mogelijkheid poets ik men tanden anders spoel ik direct men mond met listerine . wat doen jullie ? men man vind mij overdrijven maar ik vind het gedacht vies om met een kotsmond te blijven lopen .

hoor het graag:D

2. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik had ook van alles in mijn tas zitten om me weer op te frissen... Ik had zelfs altijd een plastic tas in mijn handtas zitten voor onverwachte 'kotsmomenten....''

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ja die plastic tas heb ik ook hoor maar haal het meestal niet om ze te nemen ;)

4. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Ik had natte doekjes mee en ook een plastic zak. Meerdere keren goed van pas gekomen, vooral bij boodschappen doen.
    Van tandpasta en dat soort geurtjes/smaakjes werd ik alleen maar misselijker, dus dat gebruikte ik niet.

5. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik ging de eerste 25 weken de deur niet uit zonder mijn plasic tas, nat washandje, flesje water en kaugom. Tanden poetsen was zowieso al drama dus dat deed ik thuis.

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Tanden poetsen vlak na spugen is hartstikke slecht voor je tanden ;) dus vooral niet doen. Spoelen met mondwater deed ik wel ook al kon ik niet tegen mintachtige dingen.

Was zo ziek de eerste 16 weken dat ik de deur niet uitkwam en vanaf dat dat wel weer af en toe ging is het altijd gelukt om niet ergens anders dan thuis te spugen gelukkig :)

Wel nog altijd alleen de deur uit met flesje water, plastic tasje en wat etenswaren anders vind ik het nog steeds eng ;)

7. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    heb wel een beetje met jullie te doen als ik dit lees....
    ik ben tijdens mn zwangerschappen wel misselijk geweest, maar gelukkig nooit zo erg dat ik moest overgeven!

8. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik had alleen een flesje water en doekjes mee. tandenpoetsen vind ik zo smerig dat beperk ik nu tot 1x per dag. Gelukkig heb ik deze zwangerschap niet hoeen spugen buitenshuis, bij de vorige zwangerschappen allebei 1x, in de struiken en op een parkeerplaats maar toen kwam er alleen water uti.

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ga niet van huis zonder plastic zak, en een fles spa blauw :)

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik neem altijd een plastic bak of zak mee, al zaten er laatst allemaal kleine gaatjes in de zak, bah! Tandenpoetsen triggert nog meer overgeven, dus ik heb servetjes bij me voor het afvegen (ook de tranen die er altijd bij komen) een flesje water en kauwgom.

11. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Ik had een rol pedaalemmer zakken bij me en een klein flesje listerine. Steeds poetsen is niet goed voor het glazuur.

Deel Deze Pagina