Hoi damens, Mijn dochter drinkt vanaf zijn geboorte Friso Comfort. Met 6 maanden heb ik probeerd Standaard 2 te geven maar het is mij niet gelukt. Heb alles geprobeerd maar ho maar kreeg niets binnen. We hebben samen met CB alles geprobeerd maar kon haar niet veder dwingen want alles kwam er vervolgens eruit. Dus hebben we besloten veder te gaan met comfort 2. Maar nu dat er op het verpakking staat tot 10 maanden, zit ik nu al te denken wat ik daarna moet. Er is geen nummer 3 ervan Omdat comfort dik is ben ik eigenlijk ook erg bang dat ze gewone melk niet drinkt. Zijn er damens die ervaring mee heeft? of een advies? Had gisteren afspraak bij de CB maar, ben helemaal vergeten te vragen. Liefs Hilal
Wij hebben de eerste 6 maanden als we naast de bv, kv gingen gebruiken Nutrilon HA1 gegeven. Na die 6 maanden over gegaan (toen pak nr1 op was) naar Nutrilon HA2 en die drinken ze nu nog steeds. Kortom ik zou gewoon bij comfort2 blijven zolang je kv wil geven. Wil je proberen of ze koeienmelk lust, kan je dat natuurlijk altijd proberen als je het niet probeert weet je het niet. Maar de kinderarts bij ons vond het prima dat we gewoon nog nr.2 voeding geven ! HA2 melk is volgens het pak overigens van 6-18 maanden, maar toch de 18 maanden zijn we inmiddels ook wel voorbij !