normaal lees je dat als je zwanger bent grotere kans heb op verstopping (obstipatie). echter is bij mij het tegenovergestelde. Ik moet vaker, makkelijker soms zelf tegen diarree aan. Wie herkend dit nog meer?
Ik moet soms ook wel 3x per dag naar het toilet. Heel dun is het gelukkig niet, maar in medische termen valt het wel onder diarree. (Vanacht was het wel heel erg. Leek meer water). Ik denk alleen niet dat ik een goede maatstaf ben ivm pds/colitis ulcerosa.
Oh ja heel herkenbaar, soms dagen achter elkaar dat ik iets te makkelijk kan zeg maar. Soms ook heel erg misselijk erbij, en andere dagen kan ik bijna niet. Ik heb wel heel gevoelige darmen dus misschien heeft dat er ook mee te maken..
Kan ook hoor, ik heb alletwee, ik kan maar 1 x per week gaan en dan zit ik een paar uur met zware diarree, echt moeten spurten voor het toilet te halen dan...
bij mij is het elke keer een verrassing, de ene dag heb ik last van diarree terwijl het de dag daarna weer het tegenovergestelde is. voor de zwangerschap had ik een goede stoelgang, niks met mijn darmen o.i.d. dus het komt nu echt door de zwangerschap.