vaccinatie, slecht in slaap komen, maar wel moe?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Muurbloempje, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Hoi,

ff een vraagje of iets waar ik jullie mening over wil hebben...

Mijn zoon heeft vandaag vaccinaties gehad, de vorige keer krijste hij het hele huis bij elkaar zoveel pijn had hij....nu heb ik vantevoren arniflor gesmeerd en dat ging beter, alleen is hij nu heel erg huilerig/jammerig waardoor hij slecht in slaap kan komen...hij sliep vanmiddag bij mijn vriend even op bed...en toen sliep hij zooooooo vast...daarna heb ik hem zijn pyamaatje aangedaan en heeft hij om 17.45 uur zijn voeding gehad...daarna wilde ik hem in zijn bedje leggen, maar hij jammerde/huilde maar door....krijsen werd het..pffff nu heb ik hem even meegenomen naar beneden, hij voelde ook best warm, alleen geen koorts....
    Hij werd rustig en heb hem weer naar boven gebracht...en nu slaapt hij!

Wat zouden jullie doen....hem laten slapen en wachten tot hij wakker wordt uit zichzelf en een flesje wil of hem toch nog wakker maken om 21.30 uur?
    Graag jullie mening....mijn gevoel zegt, laat maar lekker liggen...dan zien we wel weer....

liefs....

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    vervelend he die prikje. Mijn zoontje heeft gisteren zijn 2de prikjes gehad. Bij de eerst had hij heel erg last van zijn beentje, maar dat was gauw over en verder hebben we er weinig van gemerkt. Echter na de prikjes van gisteren heeft hij al 2 dagen hoge koorts. Gisterenavond en nacht en eind deze middag is het weer begonnen. Hij heeft van 15:00 uur tot 19:00 uur niet geslapen en ligt nu gelukkig lekker te tukken en zijn temperatuur is gezakt na een zetpilletje.
    Ik begrijp wat je bedoelt, heb ook even getwijfeld. Ik ga hem wel om 23:00 uur wakker maken voor zijn laatste voeding. Hij heeft dan 4 uur achter elkaar geslapen. Meestal drinkt hij het al slapen op en wordt hij direct op bedje gelegd.
    Ik doe dus wel wakker maken.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou hem denk ik laten liggen... slapen is nu het beste 'medicijn' . Na de 2e prik heeft Fae hier ook smiddags 3 uur achter elkaar geslapen. Terwij ze normaal nooit meer dan 3 kwartier slaapt overdag! (en dat een paar keer hoor) . Als hij vandaag verder goed gegeten heeft, lekker laten liggen.

4. Muurbloempje

Nou Dylan heeft de keus al voor ons gemaakt...hij werd zelf wakker om half 10 pfffff vreemd hoor, normaal wordt hij pas in de nacht wakker...

hij heeft ook de fles niet helemaal leeg gedronken, hij sliep al snel weer aan de fles....ik hoop zo dat hij vannacht wel ons even lekker laat slapen....

Greetz

5. fluffy

fluffy Actief lid

6 mrt 2008
    197
    0
    0
    verzorgende B
    zaandam
    vast wel en ander geef je hem een kleine flesje als hij toch komt dat deed ik met yur iook wel eens na een prik.

als hi jdan snacht wel kwant gaf ik hem 60ml en dan sliep hij weer heerlijk vaak al als hij het flesje nog niet eens leeg had.

6. Muurbloempje

Nou hij werd om half 1 al wakker...toen heb ik hem even goed neergelegd en toen sliep hij weer...om half 2 weer wakker...toen dacht ik van ja daaaggggg ik ga een flesje maken...hij komt namelijk de laatste paar weken weer in de nacht 1 keer....volgens mij heeft hij ook een beetje last van zijn uurtje....maakt mij niet zo uit hoor, ik zie wel weer wanneer hij weer een keertje doorslaapt!

Enne na half 2 ging hij weer slapen en toen werd hij weer wakker om 8.15 uur....wel netjes vind ik.....gelukkig maar...hij was vandaag weer lekker vrolijk gelukkig....

Deel Deze Pagina