Zwanger, buikpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Semmie83, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmie83

Semmie83 Actief lid

1 jun 2013
    163
    0
    0
    Ik weet sinds kort dat ik zwanger ben en we zijn erg blij. Vanmorgen heb ik een clearblue test gedaan die '3+' aangaf. Afgelopen nacht had ik echter enorme buikpijn en net ook. Nu is het chronische last, maar niet zo erg. Ook heb ik heel veel last van vaginale droogte.

Heeft iemand ervaring hiermee? Is het normaal of zou het een infectie kunnen zijn? Ik ben deze maand wat onverwacht zwanger geraakt, heb ook antibiotica (voor vaginale infectie) geslikt die eigenlijk niet mag.

Kan vaginale droogte en buikpijn bij het begin van de zwangerschap horen? Of moet ik de huisarts hiervoor inschakelen?

Ik maak me zorgen, ben bang dat er wat ergs is. Kan iemand helpen? Bedankt alvast voor de reacties!

2. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    wat voor een buikpijn heb jij? zeurende ? als het dat is dan is het volkomen normaal als jij zelf twijfelt omdat jij sowieso van bepaalde dingen last heb kun je altijd even voor de zekerheid naar ha gaan

3. Semmie83

Semmie83 Actief lid

1 jun 2013
    163
    0
    0
    Bedankt voor je reactie. Ja ik heb zeurende buikpijn.. Ook wat last van mijn rug.

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Ik had dat ook in het begin, best eng he? maar hoorde er bij en nu toch echt 30 weken zwanger. Probeer het wat los te laten en afwachten, al snap ik dat het moeilijk is vond ik ook!

5. Semmie83

Semmie83 Actief lid

1 jun 2013
    163
    0
    0
    Ik dacht, ik laat t nog even weten..

Eergister opgenomen in het ziekenhuis met hevige buikpijn! Bleek een grote cyste te hebben aan mn eierstok. Pijn was niet te harden. Wel eerste echo van de foetus gehad en die was goed! Ik leer er maar weer uit dat je je lichaam trouw moet blijven. Klachten zijn een teken dat er wat gaande is, of dat nou positief (een zwangerschap) of negatief is...

Deel Deze Pagina