Dames!! Ik ben net zwanger van de 2e.. Natuurlijk super onzeker. Nu heb ik last van nogal waterige afscheiding? Kan me dit niet herrineren van de 1e.. Moet ik me zorgen maken?
Nee, zorgen maken is niet nodig. Waterige afscheiding is een heel bekende zwangerschapskwaal. Ik herken m in ieder geval En ook wanneer je tweede (derde/vierde etc.) zwangerschap verschilt van de eerste is er niks aan de hand. Elke keer is anders. Alleen als het erg veel afscheiding wordt, het dikker wordt of als je jeuk krijgt moet je even lans de ha. Kan een schimmeltje zijn. Ook niet erg, maar wel vervelend.
Fijn te horen dat dit ook een zwangerschapskwaal is ☺️ Heb dit niet gehad bij de 1e, weet dat de zwangerschappen allemaal anders kunnen zijn. Hoop gewoon zo dat deze kleine gelijk blijft plakken
Volgens mij had ik dat ook hoor rond die tijd. Soms gewoon het gevoel dat ik in mijm broek geplast had..hiji
Herkenbaar en heb het nog steeds,erg vervelend maar niks om je druk om temaken. Het beschermd je tegen infecties
Owwwja dat had ik ook! Stond een keer in de rij bij de ikea. Dacht dat ik gewoon in me broek stond te plassen zo erg. Heb ee dagen gehad dat ik 3 keer schoon onderhoed aan heb gedaan
Ohh fijn dit te lezen. Wist echt niet dat het een zwangerschapskwaal was. Nu nog even in spanning tot de eerste echo