Hallo Ilse, Mijn zoontje van bijna 7 weken drinkt overdag meestal om de 3 uur. 's Avonds tussen 1800 en 2100 drinkt hij vaak in totaal een uur. Als hij dan gaat slapen, slaapt hij vaak een uurtje of vier en als hij dan wakker wordt wil hij om de 2 uur 10 minuten drinken. Dan valt hij weer in slaap en langer laten drinken lukt dan met geen mogelijkheid want hij is dan gewoon niet meer wakker te krijgen. Tot je hem in zijn bedje wil leggen, dan is hij weer wakker. Hij is 's nachts trouwens erg onrustig, overdag niet. Heb je tips want het is erg vermoeiend met zo weinig slaap. Thanks, Velobabe
Hallo, Ik begrijp dat de nachten je een beetje opbreken. Toch denk ik niet dat je er direct iets aan kunt veranderen. Evt kan je hem 'snachts na 1 kant verschonen en de andere kant als toetje aanbieden. Probeer het verder zo gemakkelijk mogelijk te maken. Neem het bedje direct naast je of maak een bedje op in jullie eigen bed. Je hoeft er dan niet uit, scheelt veel. evt kan iemand hem halen als hij wakker wordt en hem bij jou aanleggen en daarna weer terugleggen. Jij kunt dan weer snel verder slapen. Uiteindelijk komt er een ritme alleen kan ik je niet zeggen wanneer. Dat verschilt per kind (en is niet afhankelijk van de soort voeding. ook kindjes die flesvoeding krijgen kunnen tijdens de nachten wakker zijn. ) Succes en probeer ieder uurtje slaap te pakken. Ilse