Wat is er met Friso standaard 1 aan de hand?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door LadyT, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hebben jullie ook gemerkt dat -in iedergeval in mijn woonplaats- de Friso standaard 1 allemaal op is? De schappen bij twee supermarkten en twee drogisterijen waren leeg... ik word er helemaal zenuwachtig van!

Bij navraag gaven ze aan dat er geen leveringsproblemen bekend waren, maar het lijkt me iets teveel toeval dat het overal op is...

Weet iemand meer?

2. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Oh..heb het topic gelezen..ik wist het niet!!! Ik baal echt, mijn baby heeft veel last van krampjes en wil eigenlijk niet switchen!

Hmmm...hopelijk maar van korte duur dit tekort!

Thanx voor de verwijzing naar dit topic!

3. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Hier was het ook al in veel winkels op.
    Gelukkig bij Kruidvat nog een pak kunnen vinden..

4. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Veel Chinezen kopen schijnbaar hele partijen op voor de handel naar China, daar zijn toen baby's gestorven door een giftige stof die in de babyvoeding zat. Ze hebben graag Nederlandse voeding omdat de regels hier zo streng zijn. Bij onze AH staat een bordje bij de babyvoeding dat iedereen maximaal 3 stuks mag meenemen ivm handel naar het buitenland, ik greep ook elke keer mus. Echt balen

5. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Maar als ik hier giftige babyvoeding zou hebben zou ik ook op welke manier dan ook proberen aan gezonde babyvoeding te komen :)

6. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Als je het echt niet vinden kunt in je woonplaats, Friso bellen. Dan sturen ze je 2 pakken op. Heb ik ook gedaan.
    Ook aangegeven dus dat er in geen enkele winkel Friso standaard 1 te krijgen was, en nu is alles weer mooi aangevuld in de winkels.

7. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Ja tuurlijk ik ook. Snap het ook maar daarom is het nog wel balen dat je elke keer mus grijpt;)

8. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ja, daar heb jij dan weer gelijk in! Ik vond het ook heel vervelend, daarom zijn we overgestapt op huismerk, dat is hier altijd op voorraad.

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wie niet?
    Daarom...hup stuur info over relacteren naar China!

10. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Tot wanneer is relacteren mogelijk eigenlijk? Want lijkt me toch dat je na 6 maanden dit niet meer kunt doen?

11. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    4 jaar terug had ik hetzelfde probleem al. In de winkel stond toen ook al dat je er niet meer dan twee mocht kopen per keer. Uiteindelijk kregen wij voeding via de apotheek ivm koemelkallergie en was het probleem voor ons voorbij, maar ja kma is ook geen pretje.

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    In principe kun je altijd relacteren, zelfs als je geen kind gebaard hebt. Zelfs als je man bent. Alleen, dan kost het wel meer moeite. Maar in principe kan iedereen met klierweefsel ook melk maken. Gaat alleen niet altijd even gemakkelijk, maar theoretisch gezien kan het.

13. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
  14. adi

adi Niet meer actief

15. ladydd

ladydd Bekend lid

23 dec 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier gebruiken we friso extra 1 ook een ramp en bij de supermarkt en kruidvat twee euro duurder dan bij de da..
    de da zet voor mij twee pak achteruit iedere week dus ideaal!!!
    kijk dus goed uit waar je het koopt!!!

16. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Nou ben vanmorgen ook op pad geweest friso standaard, in de winkels bij mij in de buurt overal op:$:( Hoe lang gaat dit door? Wordt er gek van!
    Er staat hier al bordjes dat ze maar 3 pakken tegelijk mogen, maar de nutrilon staat wel overal volop. Ben in staat om over te stappen.
    Gelukkig hadden ze de extra nog wel want ik combineer die twee. Maar goed om nou stad en land af te gaan voor voeding:(

17. 0Marleen0

0Marleen0 Actief lid

1 apr 2011
    152
    2
    18
    Op de site van friso kun je nu tijdelijk de standaard voeding bestellen ivm leveringsproblemen. Meteen de volgende dag in huis. Dus als het nergens te krijgen is....

18. misa

misa Niet meer actief

Toen we bij de eerste nutrilon gaven liepen wij hier ook tegenaan. Heel irritant! Maar met huismerk eigenlijk nooit. Dus bij een overstap, dan zou ik voor een huismerk gaan.

19. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik woon in Friesland, en we hebben er hier geen problemen mee. Dus als je dichtbij woont of familie hebt daar. Ik haal het gewoon wekelijks met mijn boodschappen bij de Jumbo.

Deel Deze Pagina