Hebben jullie ook gemerkt dat -in iedergeval in mijn woonplaats- de Friso standaard 1 allemaal op is? De schappen bij twee supermarkten en twee drogisterijen waren leeg... ik word er helemaal zenuwachtig van! Bij navraag gaven ze aan dat er geen leveringsproblemen bekend waren, maar het lijkt me iets teveel toeval dat het overal op is... Weet iemand meer?
Hier hetzelfde, in dit topic staat er meer over: http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/415317-kort-babyvoeding.html
Oh..heb het topic gelezen..ik wist het niet!!! Ik baal echt, mijn baby heeft veel last van krampjes en wil eigenlijk niet switchen! Hmmm...hopelijk maar van korte duur dit tekort! Thanx voor de verwijzing naar dit topic!
Veel Chinezen kopen schijnbaar hele partijen op voor de handel naar China, daar zijn toen baby's gestorven door een giftige stof die in de babyvoeding zat. Ze hebben graag Nederlandse voeding omdat de regels hier zo streng zijn. Bij onze AH staat een bordje bij de babyvoeding dat iedereen maximaal 3 stuks mag meenemen ivm handel naar het buitenland, ik greep ook elke keer mus. Echt balen
Maar als ik hier giftige babyvoeding zou hebben zou ik ook op welke manier dan ook proberen aan gezonde babyvoeding te komen
Als je het echt niet vinden kunt in je woonplaats, Friso bellen. Dan sturen ze je 2 pakken op. Heb ik ook gedaan. Ook aangegeven dus dat er in geen enkele winkel Friso standaard 1 te krijgen was, en nu is alles weer mooi aangevuld in de winkels.
Ja, daar heb jij dan weer gelijk in! Ik vond het ook heel vervelend, daarom zijn we overgestapt op huismerk, dat is hier altijd op voorraad.
Tot wanneer is relacteren mogelijk eigenlijk? Want lijkt me toch dat je na 6 maanden dit niet meer kunt doen?
4 jaar terug had ik hetzelfde probleem al. In de winkel stond toen ook al dat je er niet meer dan twee mocht kopen per keer. Uiteindelijk kregen wij voeding via de apotheek ivm koemelkallergie en was het probleem voor ons voorbij, maar ja kma is ook geen pretje.
In principe kun je altijd relacteren, zelfs als je geen kind gebaard hebt. Zelfs als je man bent. Alleen, dan kost het wel meer moeite. Maar in principe kan iedereen met klierweefsel ook melk maken. Gaat alleen niet altijd even gemakkelijk, maar theoretisch gezien kan het.
Volgens mij kopen ze het helemaal niet voor baby's, maar voor terrorisme... Milkpowder Explosion - YouTube
hier gebruiken we friso extra 1 ook een ramp en bij de supermarkt en kruidvat twee euro duurder dan bij de da.. de da zet voor mij twee pak achteruit iedere week dus ideaal!!! kijk dus goed uit waar je het koopt!!!
Nou ben vanmorgen ook op pad geweest friso standaard, in de winkels bij mij in de buurt overal op Hoe lang gaat dit door? Wordt er gek van! Er staat hier al bordjes dat ze maar 3 pakken tegelijk mogen, maar de nutrilon staat wel overal volop. Ben in staat om over te stappen. Gelukkig hadden ze de extra nog wel want ik combineer die twee. Maar goed om nou stad en land af te gaan voor voeding
Op de site van friso kun je nu tijdelijk de standaard voeding bestellen ivm leveringsproblemen. Meteen de volgende dag in huis. Dus als het nergens te krijgen is....
Toen we bij de eerste nutrilon gaven liepen wij hier ook tegenaan. Heel irritant! Maar met huismerk eigenlijk nooit. Dus bij een overstap, dan zou ik voor een huismerk gaan.
Ik woon in Friesland, en we hebben er hier geen problemen mee. Dus als je dichtbij woont of familie hebt daar. Ik haal het gewoon wekelijks met mijn boodschappen bij de Jumbo.