Over een paar weken krijgt onze zoon (2) een nieuwe slaapkamer Groot bed enzo. De slaapkamer is al uitgezocht (donkere kleur) maar begin nu te twijfelen wat ik met de muur zal doen, ik wil 3 muren wit laten en 1 muur had ik bedacht met cars behang. Maar nu twijfel ik of ik niet moet schilderen of een rustig behangetje moet doen. Hoelang zal hij cars nog leuk vinden.. Met andere woorden ik zoek inspiratie/ een goed idee! (pinterest ed al allemaal gecheckt)
Ach, als ie gek is op Cars.. dat ene muurtje heb je zo weer behangen over een paar jaar toch? Ik ben helemaal niet van de thema kamers dus aan mij heb je niet. Mijn prikkelgevoelige zoon heeft een heel rustige kamer.
Wij hebben twee muren een blauwige kleur (mooi kleurtje). Hij heeft een steigerhouten kast en eenpersoonsbed. Een blauw kussen en een postbode zitzak op de grond. Een houten krukje, een oude broodbak voor zijn boekjes, ook in datzelfde blauw. Hij heeft twee dierenkoppen van bibib (marktplaats) aan de blauwe muur, een kast aan de blauwe muur en een knuffelslang over zijn kast hangen. Zijn bed staat aan de witte muren en ligt vol met dierenknuffels. Ik wil alleen nog twee kale takken in de witte hoek hangen en daar moet de knuffelaap aan komen te hangen. Dus een beetje jungle/dierenachtig.
Meubels al besteld? Karwei heeft namelijk een leuke serie in de aanbieding nu. https://www.karwei.nl/zoeken?text=dennis Complete serie nu 25% korting. Wij hebben sinds zzaterdag deze kamer voor onze jongste zoon. 2 muren met blauw behang. En 1 muur wit met grijze sterren behang. Aan de blauwe muur komen nog van die vierkante bakken. En zijn naam in mdf letters.