Spugen tijdens tijgeren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fenneke80, 24 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Sinds een paar weken kan ons zoontje tijgeren, maar de laatste week spuugt hij bijna altijd wel een keer tijdens het tijgeren.
    Op zich wel logisch dat ie z'n buik natuurlijk indrukt, maar ik wilde toch even checken of andere kindjes dat ook hebben of dat ik beter even naar de huisarts kan gaan maandag.

Nog even wat details: het is meestal waterig met stukjes, het gebeurt na elk soort eten (maar hij krijgt wel altijd drinken na brood bijvoorbeeld, das wel dun natuurlijk), het gebeurt ook als ie al 1,5 uur niks gegeten of gedronken heeft.
    Verder spuugt ie vrijwel nooit, alleen als ie teveel gegeten heeft of als er echt een megaboer dwars zat.

Wat vinden jullie, toch maar even naar de huisarts?

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    Hier ook een tijdje last van gehad hoor....
    Maar na een aantal weken ging dit over, zonder reden.

Ik laat Dani wel na het eten of drinken even een half uurtje nog in een wippertje zitten om het te laten zakken.

Sindsdien eigenlijk geen last meer van gehad.

Misschien is het de druk op zn buik die hij nu inmiddels kan opvangen, of toch het laten zakken in het wippertje. Geen idee.

Wellicht is het het proberen waard!
    Succes

3. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik wacht altijd wel zeker een half uur, meestal langer, voordat ie mag tijgeren na eten/drinken, maar dat is niet altijd rechtop, soms ook in de box. Daar spuugt ie trouwens niet op zijn buik. Ik zal daar eens beter op letten.

Nog meer mensen die dit hebben (gehad)?

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ja hier ook een meisje die spuugde bij het tijgeren. Maakte niets uit hoe lang na het eten of drinken. Ze heeft het gedaan tot ze ging kruipen.

5. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Dat herken ik ook...
    Mijn zoontje tijgert niet, maar meteen aan het kruipen.
    HIj heeft het ook nog, wel minder als in het begin..

Deel Deze Pagina