plurk heeft denk ik vaak pijn aan haar vagina ( tje). als ze bv gepoept heeft en ik er tussen toch moet schoonmaken begint ze draaien en te huilen terwijl ik heel voorzichtig doe. soms is het wat rood dan strooi ik maizena vind ik beter helpen als al die smeerseltjes maar vaak is er ook niets te zien. doet jullie meisje dit ook of zou ze echt pijn hebben daar? pfff moeilijk ze kan het niet zeggen. verder zit ze er nooit aan ofzo... als het blijft ga ik wel naar de dokter uiteraard maar wil eerst weten of het herkenbaar is
Mijn zoontje deed dit ook, dan bij zijn piemel natuurlijk en elke keer au zeggen. Ik bij de dokter geweest met hem, was er niks aan de hand! Hij zat me gewoon uit te testen. Maar ja misschien heeft jouw meisje wel echt last, als je twijfelt moet je er gewoon even mee heen gaan.
ik denk dat ze niet huilt voor de grap zeg maar. of ze vind het gewoon niet leuk dat ik moet poetsen of ze heeft echt pijn. zo gauw ik klaar ben met poetsen stopt ze met huilen en mag ik haar luier gewoon normaal aan doen
waar maak je het mee schoon? Met het doekje of met water en een (hydrofiel) washandje? Misschien dat dat nog verschil kan maken en dan juist handwarm of juist verkoelend water?
normaal gewoon met billendoekjes, sensitive. als ik haar afdroog na het bad doet ze het overigens ook maar ik kan jou tip weleens een paar dagen uit proberen ja! heeft natuurlijk ook zijn tijd nodig om te genezen. bedankt athina ga het een paar dagen met lauw water gewoon doen en een washandje. de wasmachine draait hier toch wel! goed idee
Denk inderdaad ook wat Athina zegt, even een paar dagen met water schoonmaken. Hier bij de eerste roodheid gelijk bepanthen, dat legt toch een iets beschermend laagje en dan is het ook heel snel weer weg. Volgens mij is maizena meer voor als het echt open is? Succes ermee!