Hoi! Het onderwerp zegt het natuurlijk al.. Wanneer kwam jullie menstruatie weer op gang nadat je gestopt was met de borstvoeding? En was de cyclus ook snel weer regelmatig?
Ik geef nog steeds bv en ben na het vloeien al 3 keer ongesteld geweest (mijn dochter is pas 9 weken en ik ben met 5 weken gestopt met vloeien). Kan je dus helaas niet helpen!
Ik ben rond 8 maanden na de bevalling weer ongesteld geworden dacht ik, met bv. En nu ook zwanger geworden (ronde 1) met bv.
Ik ben net weer voor de derde keer ongesteld geworden. De eerste cyclus was een week te lang, nu 2 dagen, dus ik ga de goeie kant op
bij mijn eerste dochter ben ik in september gestopt en in dec zwanger geraakt...hiervoor was ik 1 keer goed ongi geweest..dus in nov... Nu ben ik ook eens benieuwd ... geef wel nog bv maar ga er binnenkort mee stoppen, ik ga eerst mijn ongi afwachten en dan pas beginnen met de pil...
Bij M werd ik met 12,5 maand ongesteld, gaf toen nog 2-3x voeding. Met 15 maand werd ik zwanger en met 20 maanden was het klaar met BV (M's keuze). Bij T met 13 maanden, volgens mij gaf ik toen net geen nachtvoedingen meer. Ook hier met 15 maand zwanger en T heeft net besloten geen voeding meetr te willen