Goed zo! Laat haar maar lekker knagen, met 8 maanden hoeft er echt geen hele appel naar binnen te gaan!
Ze houd het niet binnen, het begint als het net op is. Ze verslikt zich ook makkelijk ja, maar het gaat opzich wel met stukjes.
Nee dat begrijp ik. Ze heeft er alweer genoeg va. Maar ze stak hem steeds supertrots omhoog, echt leuk. Nu kijken of heb binnen blijft! Het leek wel eng, was bang dat ze verslikken zou..
Ze vind het dus wel lekker ! Omdat je zegt dat ze pas gaat spugen als ze het binnen heeft. Dan zou je eens kunnen proberen er een klein beetje nutriton doorheen te doen. Dit zorgt ervoor dan het beter in de maag blijft zitten en ze niet zo snel spuugd.
Hihi.. de appel blijft er in, de gemengde hapjes niet. (potje.) Gister druif geprobeerd en dat at ze lekker op!
Conclusie: ze wil gewoon geen prutjes. Geef haar maar 1x een stuk banaan in de hand, misschien lust ze die ineens wel! (ik vind gepureerde banaan naar kots smaken namelijk )
En als jij hem halfgepeld voor d'r snufferd houdt, zodat ze een stuk kan afhappen? Sommige kindjes zij bang voor vieze handjes, ik ken een kind van 2 dat niks dat plakt vast durft te houden en bang is van zand....