Ons kindje is bijna 7 weken en heeft na een opratie na de geboorte een poosje in het ziekenhuis gelegen. Toen we naar huis gingen zaten we op 80 ml melk. Nu op 135 overdag soms 90. Hoeveel krijgen jullie kindjes rond deze tijd? Ik mag pas donderdag voor het eerst naar consultatie en de kinderarts was wat vaag, zo van als ie honger heeft geen je maar, tsja hij mag niet teveel vanwege zijn gebrek. Kan ik gewoon de nutrilon doos volgen denken jullie dan zou hij nu (4180 gram) op 165 flesjes komen...moeilijk he?! *Edit moderator: topic verplaatst*
Ja is indd moeilijk. Ik heb ook al op je andere topic geregeerd. Ik zou gewoon de kinderarts bellen, als hij heeft gezegd niet teveel geven. Ik denk dat dat er mee te maken heeft dat de bloedsuiker spiegel van je zoontje niet teveel mag schommelen 90CC is voor een kindje van 7 weken volgens mij vrij weinig. maar zeker weten doe ik het niet. Anders probeer je gewoon een flesje van 120CC.
Yinthe wordt morgen 8 weken maar zit al zeker 2 en volgens mij zelfs al 3 weken op 5 flessen van 180 + 6. En daarvoor op 6 flessen van 150 + 5. Ik zou morgenochtend met je KA overleggen.
Oke, ik zal het eens navragen morgen bij CB telefonisch, hij mag niet teveel groeien maar ik denk ook zeker dat hij meer mag, zo blijft hij komen...