Mijn dochtertje is toe aan een eigen knutsel- en speeltafeltje. Natuurlijk de bekende Ikea tafeltjes gezien, maar eens iets anders dan Ikea is misschien ook wel eens leuk, al heb ik geen idee in welke winkel je ze ook kan halen. Tips, foto's? Oja en niet al te duur...
Ook lang naar gezocht, maar uiteindelijk toch bij Ikea uitgekomen. Wel de houten versie, niet die plastic tafels. Alle andere leuke sets die ik vond waren gewoon zó duur..
Ja die van mij is ook de houten versie. Kwaliteit is echt heel goed. Zelfs manlief kan erop zitten Soms ook handig als ik ergens niet bij kan.
Wij hebben ook de houten versie! Wel de zwart/bruine kleur omdat onze meubels ook die kleur hebben. Heel stevig spul!
Hier ook IKEA tafeltje en 2 stoeltjes. Super spul! Stevig en ze kan zelf op en van de stoel af. Goede hoogte ook als ze eraan zit of staat. Mijn oudste is bijna 2.
View attachment 424823 Hopelijk doet de foto het... Tafeltje is van Ikea van de serie stuva. Eigenlijk is een opbergbank waar je een lade onder schuift. Stoeltjes zijn van marktplaats en zelf gelakt. Zijn oorspronkelijk wel van Ikea geloof ik, maar worden niet meer verkocht.
Mijn neefje heeft ook een tafel + stoeltjes van de ikea. Ook hebben ze een soort van speelgoedkist met lade die staat er naast. Als onze zoon wat ouder is halen we het ook bij de ikea.
Haha nou dan zal het toch wel ikea worden. Hebben leuke dingen, maar dacht misschien eens origineel te kunnen zijn.